Doi ani de lupte grele i-au adus Romtelecom 3% în plus cotă pe net fix

Postat la 14 decembrie 2011 113 afişări

Compania Romtelecom, controlată de grupurile OTE (Grecia) şi Deutsche Telekom (Germania), a câştigat în aproape doi ani de război dur pentru clienţi cu rivali ca UPC trei procente din piaţa locală de servicii de internet fix, arată un calcul al ZF bazat pe datele anunţate de operatori şi autoritatea de reglementare în comunicaţii (ANCOM).

Din decembrie 2009 până la finele lunui iunie 2011 Romtelecom şi-a mărit cota de piaţă de la 29% la 32%, potrivit calculelor ZF. Grupul elen OTE anunţă pentru aceeaşi dată o cotă de piaţă a Romtelecom de 33%, însă se pare că datele iau în calcul şi clienţii Romtelecom pentru serviciile de date mobile prin reţeaua CDMA, care nu au fost contorizaţi de ZF. În această perioadă, în care recesiunea a pus o presiune şi mai mare pe preţuri, Romtelecom s-a luptat să-şi crească acest business atât prin războaie ale tarifelor cu RCS&RDS şi UPC, cât şi prin achiziţii, realizate prin operatorul de cablu înfiinţat special în acest scop NextGen Communications. NextGen nu s-a limitat la achiziţii, ci a intrat şi în luptele dure de stradă pentru clienţii din fiecare cartier sau stradă, cu operatori mai mici sau cu agresivul şi adesea imprevizibilul lider al pieţei compania românească RCS & RDS.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
romtelecom,
cota de piata,
internet fix
/actualitate/afaceri/doi-ani-de-lupte-grele-i-au-adus-romtelecom-3-in-plus-cota-pe-net-fix-9059644
9059644
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.