Afaceri de la zero. Familia Constantinescu a transformat grădina bunicilor din satul Palanca, de lângă Ploieşti, într-o fermă care a generat în 2018 vânzări de 1 mil. lei

Postat la 12 septembrie 2019 312 afişări

Nasul Roşu, brandul creat în 2016 de Alina şi Dan Constantinescu pentru a vinde legumele culese din ferma de lângă Ploieşti, s-a transformat în numai trei ani într-o platformă care adună zeci de alţi mici antreprenori români, în jur de 2.000 de produse, o afacere de la zero care a creat 11 locuri de muncă.

Afaceri de la zero. Familia Constantinescu a transformat grădina bunicilor din satul Palanca, de lângă Ploieşti, într-o fermă care a generat în 2018 vânzări de 1 mil. lei

Afacerea Nasul Roşu a apărut în urmă cu trei ani, când Alina şi Dan Constan­tinescu, ambii cu joburi în Bucureşti, şi-au dorit să transforme pasiunea pentru grădinărit într-un business, încurajaţi şi de preocuparea permanentă de a le oferi copiilor lor alimente sănătoase.

„Am început această activitate dintr-o pasiune şi dintr-o necesitate în urmă cu mai bine de zece ani. Stăteam în mediul rural şi ne-am propus să folosim grădina. Dar, de la acea mică grădină de la început, în fiecare an am crescut, până când am început să producem prea mult pentru noi, familie şi prieteni şi ne-am gândit să ne facem un business să vedem dacă reuşim. În 2016 a fost primul pas în direcţia vânzării“, povesteşte Alina Constantinescu, cofondatoare a brandului Nasul Roşu.

Familia Constantinescu a creat brandul Nasul Roşu în 2016 având ca punct central grădina din satul Palanca, judeţul Prahova, care s-a transformat în numai trei ani într-o fermă de 2 hectare unde sunt cultivate în principal legume.

„Noi ne-am mutat în mediul rural mai mult dintr-o constrângere. Eu mi-am dorit mereu să locuiesc la casă, iar singurul loc unde puteam realiza acest lucru era acest teren al bunicilor mei din satul Palanca.

Ne-am mutat acolo pentru că atât era bugetul nostru, însă acea constrângere s-a transfor­mat în cel mai bun lucru care ni s-a în­tâmplat.“

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
transformare,
afaceri,
constantinescu,
ferma

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.