Adrian Mihai, FAN Courier: Când am început, în 1998, le spuneam clienţilor că fac curierat, iar ei îmi cereau să le fac abonamente la ziare, pentru că ne confundau cu serviciile de poştă

Autor: Alina-Elena Vasiliu Postat la 10 decembrie 2023 128772 afişări

Mediul actual de business este plin de incertitudini, iar companiile încearcă să afle încotro se îndreaptă, remarcă Adrian Mihai, cofondator şi CEO al businessului autohton FAN Courier.

Adrian Mihai, FAN Courier: Când am început, în 1998, le spuneam clienţilor că fac curierat, iar ei îmi cereau să le fac abonamente la ziare, pentru că ne confundau cu serviciile de poştă

Astăzi, FAN Courier este liderul pieţei de curierat, cu afaceri de peste 1 miliard lei, un parc auto format din 5.000 de maşini şi 8.000 de angajaţi în toată ţara.

Mediul actual de business este plin de incertitudini, iar companiile încearcă să afle încotro se îndreaptă, remarcă Adrian Mihai, cofondator şi CEO al businessului autohton FAN Courier. Compania pe care a fondat-o alături de Lucreţiu Pătrăşcanu şi Neculai Mihai a mai trecut prin asemenea etape, chiar şi începutul fiind unul cu provocări.

FAN Courier, liderul pieţei de curierat din România, a început să facă business într-o perioadă în care termenul de „curierat“ nici nu era cunoscut şi înţeles pe piaţa locală, îşi aminteşte Adrian Mihai de la FAN Courier, o companie cu 25 de ani de existenţă, fondată în 1998. „Când am început, în 1998, era un haos total, aproape o junglă, cu foarte puţină in­for­maţie şi legislaţie. Mer­geam la clienţi, le spuneam că fac curie­rat, iar ei îmi cereau să le fac abo­namente la ziare, pentru că ne confun­dau cu ser­viciile de poştă. Piaţa s-a schimbat însă foarte mult, poate că nici nu ne dăm seama cât de mult“, a spus Adrian Mihai într-o ediţie spe­cia­lă a emisiunii ZF Live, cu ocazia ga­lei aniversare de 25 de ani a Ziarului Financiar.

Astăzi, FAN Courier este liderul pieţei de curierat, cu afaceri de peste 1 mld. lei, un parc auto format din 5.000 de maşini şi 8.000 de angajaţi în toată ţara. În 2021, compania s-a extins în Republica Moldova, iar perspectivele arată o extindere şi pe pieţele din vestul Europei.

În afară de a construi businessul din România, crede Adrian Mihai, antreprenorii au şi datoria de a pune umărul la creşterea mediului de business, de a-l face mai bun.

"Noi am crescut de la zero un business care a ajuns la o cifră de afaceri importantă, suntem numărul unu în piaţa noastră. Cred că la un moment dat trebuie să întorci societăţii multe lucruri. Fiecare om de afaceri trebuie să facă asta, prin sponsorizări, prin a ajuta tinerii antreprenori. E important să împărtăşeşti cunoştinţe, experienţă, astfel încât să-i ajuţi şi pe ceilalţi să se dezvolte."

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Adrian Mihai,
FAN Courier,
curierat,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.