Adidas şi Puma avertizează că epidemia de coronavirus le va afecta afacerile

Autor: Dorin Oancea, Mediafax Postat la 19 februarie 2020 85 afişări

Adidas  şi Puma avertizează că epidemia de coronavirus le va afecta afacerile

Producătorii germani de articole sportive Adidas şi Puma au avertizat că epidemia de coronavirus le va afecta afacerile din China, din cauza închiderilor magazinelor şi a numărului mai mic de turişti care călătoresc şi cumpără pe alte pieţe, relatează Reuters.

Adidas şi Puma realizează aproape o treime din vânzări în Asia, o piaţă majoră de creştere pentru industria articolelor sportive în ultimii ani. Regiunea este, de asemenea, principalul hub de aprovizionare, China fiind un producător important pentru ambele companii.

Adidas a anunţat, miercuri, într-un comunicat, că afacerile din China continentală au scăzut cu aproximativ 85% în perioada Anului Nou Chinez faţă de anul trecut. China este responsabilă pentru 20% din vânzările Adidas în 2018.

Puma a declarat că se aşteaptă ca epidemia să-i afecteze vânzările şi profiturile în primul trimestru, dar totuşi spera să îşi atingă ţintele pentru 2020, după ce a raportat rezultate peste aşteptăti pentru al patrulea trimestru.

Adidas a declarat că a înregistrat şi un număr mai mic de cumpărători, în special în Japonia şi Coreea de Sud, dar a adăugat că nu a înregistrat încă niciun impact important, cu excepţia Chinei continentale.

Compania a spus că nu poate cuantifica impactul general asupra activităţii sale pentru 2020, adăugând că va oferi mai multe detalii la publicarea rezultatele din 2019, în martie.

Adidas îşi vinde produsele în aproximativ 12.000 de magazine din China, cele mai multe francize şi mai puţin de 500 de magazine proprii. Aproape o cincime din încălţămintea şi îmbrăcămintea vândute sunt produse în ţară, iar o purtătoare de cuvânt a Adidas a declarat că firma lucrează pentru atenuarea impactului asupra aprovizionării, fără a da detalii.

Puma a spus că mai mult de jumătate din magazinele sale din China au fost închise temporar, iar declinul turismului chinez a afectat şi alte pieţe, în special în Asia, cum ar fi Singapore, Japonia şi Taiwan. Dar compania presupune că situaţia se va normaliza pe termen scurt.

În al patrulea trimestru, Puma a raportat cea mai puternică creştere a vânzărilor în regiunea Asia / Pacific, de 23%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
adidas,
puma,
coronavirus

Citeşte pe comedymall.ro

Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium
Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia
Mediafax
Sistem imunitar vs. coronavirus: De ce unii pacienţi fac forme severe de COVID-19? Explicaţia unui medic infecţionist Sistem imunitar vs. coronavirus: De ce unii pacienţi fac forme severe de COVID-19? Explicaţia unui medic infecţionist
VOT ALEGERI LOCALE 2020. Tot ce trebuie să ştii: cum afli secţia de votare şi câte buletine de vot primeşti
MonitorulApararii
Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania
Diplomaţia coercitivă în estul Mării Mediterane
MonitorulPartidelor
Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD
Fost ministru PSD, mesaj de susţinere pentru un candidat PNL: Este un lider transformaţional
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.