Adelina Badea, CEO al Mobexpert: Martie a început bine, s-a îmbunătăţit traficul în magazine şi în online

Autor: Mirabela Tiron Postat la 03 aprilie 2023 126 afişări

Adelina Badea, CEO al Mobexpert: Martie a început bine, s-a îmbunătăţit traficul în magazine şi în online

Martie a început bine, traficul s-a îmbunătăţit atât în magazine cât şi în online, potrivit Adelinei Badea, CEO al Mobexpert.

„Venim după două ani foarte buni, 2021, 2022, oamenii au stat mult acasă şi au investit în confort, au găsit tot felul de lucruri de făcut în casă şi în curte. Se zvoneşte din august- septembrie anul trecut că vom avea recesiune,  dar noiembrie şi decembrie au fost luni foarte bune iar ianuarie şi-a păstrat trendul, multe comenzi venite de anul trecut. Februarie a început foarte greu şi s-a terminat la fel de greu dacă comparăm cu 2019 şi 2020, a fost o lună dificială. Martie a început bine, cum a început ianuarie”, a spus Adelina Badea, CEO al  Mobexpert, în cadrul emisiunii  ZF Meeting Office, cel mai nou proiect realizat de ZF în parteneriat cu Mobexpert.

Ea a mai precizat că orice eveniment, de la pandemie, la războiul din Ucraina sau cutremurul din Turcia se vede în comportamentul consumatorului.

„Am trecut dintr-o criză în altă criză, pandemia a fost o criză şi a început cu închiderea tuturor magazinelor, apoi toată lumea a stat în casă, pe noi oarecum ne-a ajutat perioada respectivă. Februarie anul trecut a fost o altă situaţie, a venit războiul şi două săptămâni toată lumea era blocată, dar în zona noastră totul era blocat.

Tind să cred că avem nevoie de o perioadă să ne obişnuim cu ce se întâmplă, după care ori uităm ori mergem mai departe că asta este situaţia. A venit cutremurul, toată lumea s-a panicat, a fost o perioadă când nu s-au mişcat lucrurile, tot se întâmplă în jurul nostru ne blochează puţin, apoi ne revenim”.

Pentru companiile aflate în legătură directă cu consumatorul, indicatorii de trafic şi de vânzări zilnice sunt extrem de importanţi. Fiecare şoc emoţional  provocat de evenimente precum cutremul din Turcia din februarie se vede imediat în vânzări.

„Sunt curioasă să văd ce se va întâmpla în următoarea perioadă, totuşi s-a îmbunătăţit traficul în magazine şi în online. În perioada asta cred că suferim de o lipsă a creditării către clientul final, pe de altă parte stocuri sunt, campaniile sunt foarte bune. Mai mult, anul acesta este Mobexpert aniversar, 30 de ani, ne punem  mari speranţe în acest an, vom avea campanii pe toată perioada anului dedicate anului aniversar”.

Grupul Mobexpert, creat de Dan Şucu, este un business integrat, cu opt fabrici amplasate în patru centre de producţie, cu trei platforme logistice şi cu o reţea de magazine. Grupul integrează activităţi de creaţie, design, proiectare, producţie, logistică şi, bineînţeles, retail. Mobexpert a avut constant afaceri la nivel de grup de 200 mil. euro anual.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.