A venit rândul oraşelor mai mici. Care sunt noile poluri de dezvoltare din România

Postat la 07 mai 2019 294 afişări

Retailerul de echipamente sportive Intersport, cu 31 de unităţi la nivel local, are în plan să deschidă magazine şi în oraşe mai mici, precum Târgu-Jiu sau Târgu-Mureş, a spus Valentin Cristescu, head of marketing al Intersport România.

A venit rândul oraşelor mai mici. Care sunt noile poluri de dezvoltare din România

„În prezent, avem 31 de magazine. Încercăm să deschidem mai multe, suntem în discuţii să mai deschidem magazine şi în Târgu-Jiu şi Târgu-Mureş“, a spus Valentin Cristescu în cadrul emisiunii ZF Live.

Principalele criterii după care se orientează compania sunt puterea de cumpărare a oamenilor, rata de şomaj şi activităţile sportive organizate în respectivele oraşe.

„Primele criterii sunt puterea de cumpărare a oraşului, numărul de oameni care locuiesc acolo, rata de şomaj, în principiu sunt criterii standard pentru industria de retail. Dacă există evenimente de tipul maraton, triatlon, este şi mai bine.“

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
dezvoltare,
venit,
magazine

ALEPH STORY: Cât câştigăm din businessul NATO. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.