A început cea mai mare lucrare de infrastructură rutieră din ultimii 30 de ani, la Galaţi

Autor: Petre Mazilu Postat la 07 ianuarie 2020 333 afişări

A început cea mai mare lucrare de infrastructură rutieră din ultimii 30 de ani, la Galaţi
A început cea mai mare lucrare de infrastructură rutieră din ultimii...

Cea mai mare investiţie pentru modernizarea infrastructurii rutiere din oraşul Galaţi, făcută după 1989, a început luni. Cu ajutorul fondurilor europene, Primăria va schimba în totalitate o axă a oraşului. Din cauza lucrărilor, cele mai multe tramvaie din oraş au fost retrase de pe trasee.

Pentru lucrarea care începe luni, Primăria plăteşte peste 20 de milioane de euro. În mare parte, este vorba despre fonduri europene, dar există şi o contribuţie de la bugetul local. Lucrarea va continua cu o operaţiune similară pe alte trei artere ale oraşului.

Al doilea proiect va fi implementat peste câteva luni şi va costa tot 20 de milioane de euro.

„Este cea mai mare investiţie din ultimii 30 de ani, vom schimba în mod radical o axă a oraşului care include străzi foarte importante pentru gălăţeni. În prima fază, două artere ale municipiului Galaţi, străzile Siderurgiştilor şi 1 Decembrie 1918, vor beneficia, pentru prima dată, de lucrări de modernizare, graţie unui proiect cu fonduri europene, derulat de către Primărie, în valoare de peste 20 de milioane de euro. În partea a doua vom face şi continuarea axei, pe alte trei străzi importante. În total, este o investiţie de peste 40 de milioane de euro”, a declarat, pentru MEDIAFAX, primarul oraşului Galaţi, Ionuţ Pucheanu.

Potrivit Primăriei, constructorului i-a fost predat amplasamentul pentru execuţia lucrărilor care vizează în principal reabilitarea carosabilului pe o suprafaţă de 32.000 de metri pătraţi şi a trotuarelor pe 20.480 de metri pătraţi. De asemenea, vor fi realizate piste pentru biciclete, reabilitate liniile de tramvai şi modernizate staţiile de călători. În plus, vor fi plantaţi arbori şi arbuşti şi vor fi amenajate spaţii verzi. Proiectul vizează şi modernizarea iluminatului public stradal, introducerea în subteran a reţelelor aeriene şi înlocuirea sistemelor de apă şi canalizare, a precizat Biroul de Presă al Primăriei Galaţi.

Din cauza lucrărilor, reprezentanţii transportatorului public din Galaţi au decis să înlocuiască tramvaiele cu autobuze. Pe noile trasee vor fi folosite inclusiv noile autobuze, sosite la Galaţi la sfârşitul anului trecut.

„Noi am făcut toate eforturile astfel încât gălăţenii să nu fie afectaţi. Am înlocuit tramvaiele cu autobuze în zona în care se fac lucrări. Avem în parcul auto zeci de autobuze noi, aşa că putem să acoperim traseele tramvaielor. Oricum, în oraşul Galaţi numărul tramvaielor se înjumătăţeşte din cauza acestei lucrări. Mai circulă doar tramvaiele de pe cealaltă axă”, a declarat pentru MEDIAFAX, directorul Transurb, Mihai Cadinoiu.

În paralel, autorităţile gălăţene lucrează la un alt proiect amplu privitor la infrastructura rutieră. Este vorba despre extinderea şi modernizarea centurii oraşului Galaţi, iar lucrarea care va începe în curând presupune, printre altele, realizarea unui pod de mari dimensiuni.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
galaţi,
lucrare,
Nu ne vindem ieftin doar pentru că suntem români Nu ne vindem ieftin doar pentru că suntem români

„Cred cu tărie că un business din România are aceeaşi valoare cu a unui business din Europa Centrală”, consideră Rareş Bănescu, antreprenorul local care a fondat Retargeting.biz, un start-up axat pe dezvoltarea unei soluţii software ce automatizează procesele de marketing online pentru un magazin online. Ideea proiectului a luat naştere în urmă cu şase ani, iar compania este acum prezentă în alte cinci ţări din Europa cu un portofoliu de peste 1.000 de comercianţi online. În ultimul an şi jumătate Retargeting.biz a rulat peste 100 de milioane de lei în bugete de marketing alocate de clienţi pentru promovarea pe Google şi Facebook. Ce urmează?

vezi continuarea
CE SFATURI AI DA TÂNĂRULUI DE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

ZF.ro
Dezvăluiri de la Iulian Stanciu. De ce a introdus eMag taxa de livrare? Dezvăluiri de la Iulian Stanciu. De ce a introdus eMag taxa de livrare?
Beţi cafea? Diferenţa între o cafea de lux şi o cafea normală
ProMotor.ro
A pus Jack Daniel's în loc de lichid de parbriz și s-a lăudat cu asta pe internet. Acum regretă amarnic A pus Jack Daniel's în loc de lichid de parbriz și s-a lăudat cu asta pe internet. Acum regretă amarnic
Testul care a pus pe jar internetul şi pe care puţini îl pot rezolva. Pe ce număr e parcată maşina?
Cum afli kilometrii REALI la o mașina din Grupul VAG (VW, Skoda, SEAT, Audi)? Metoda care nu dă greș
Descopera.ro
S-a AFLAT cine a transmis CORONAVIRUSUL care UCIDE oamenii pe capete. A ajuns deja în UE S-a AFLAT cine a transmis CORONAVIRUSUL care UCIDE oamenii pe capete. A ajuns deja în UE
Declararaţii SCANDALOASE ale unui mare istoric român despre Trianon. „Românii trebuie să accepte că este o TRAUMĂ majoră pentru Ungaria”
Pericolul URIAŞ din banalul PARACETAMOL pe care îl folosim cu toţii frecvent. Ar putea fi INTERZIS!
Go4it.ro
Câţi bani îţi oferă Uber dacă te afli într-o maşină iar şoferul te-a dus mult prea repede la destinaţie Câţi bani îţi oferă Uber dacă te afli într-o maşină iar şoferul te-a dus mult prea repede la destinaţie
TOP 30 aplicaţii periculoase pentru Android pe care s-ar putea să le ai instalate pe telefon. Trebuie dezinstalate imediat
Cât costă NETFLIX în România faţă de alte ţări din EUROPA. Este abonamentul prea scump raportat la ce primim?
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.