2Parale: Valentine’s Day a adus vânzări online cu 40-50% mai mari

Postat la 18 februarie 2014 38 afişări

Valentine’s Day a generat celor peste 300 de magazine online din 2Parale vânzări mai mari cu 40-50% faţă de perioada similară a anului trecut.

2Parale: Valentine’s Day a adus vânzări online cu 40-50% mai mari

 Cumpărătorii online au acordat mai multă atenţie tipurilor de produse comandate, în topul creşterilor aflându-se bijuteriile, cosmeticele şi produsele electronice&îngrijire personală, comparativ cu anii trecuţi când se achiziţionau multe produse generale din categoria Cadouri. Însă, spre deosebire de 2013, românii au cheltuit sume mai mici în multe cazuri. 

Potrivit datelor analizate de 2Parale,  cea mai mare reţea de afiliere din România, au existat mai multe căutări pentru “cadouri bărbaţi” versus “cadouri femei” (sursa Google AdWords Keyword Planner), comportament corelat şi cu obiceiurile de cumpărare ale femeilor, care se decid mai greu înainte de a achiziţiona un produs.

Vârful cumpărăturilor a fost în perioada 11-12 februarie, cu doar câteva zile înainte de Valentine’s Day. Românii au continuat însă să plaseze comenzi în număr mare inclusiv pe 14 februarie.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/2parale-valentine-s-day-a-adus-vanzari-online-cu-40-50-mai-mari-12106611
12106611
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.