Ramona Bloju, Philip Morris: Venirea la Philip Morris a fost cea mai bună mutare din cariera mea

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 17 februarie 2014 616 afişări

Cu aproape doi ani în urmă, Ramona Bloju a intrat în echipa Philip Morris după o experienţă de zece ani la Unilever.

Ramona Bloju, Philip Morris: Venirea la Philip Morris a fost cea mai bună mutare din cariera mea

Despre această alegere, Ramona Bloju spune că „s-a dovedit a fi cea mai bună mutare profesională din cariera mea, pentru că Philip Morris mi-a oferit experienţa comercială şi strategică a unui business total nou pentru mine". Cariera ei a început în vânzări, în ultimul an de facultate, cu o slujbă part-time în cadrul Orange

(atunci Dialog); au urmat patru ani în trade marketing şi apoi şase ani în marketing la Unilever

Lucrează cu o echipă formată din patru persoane, se ocupă de mărcile L&M, Philip Morris, Chesterfield, Assos, iar despre bugetul pe care îl administrează spune că „este semnificativ, reprezentând aproape jumătate din bugetul de marketing al companiei".

Ea spune că oricine întâlneşte în carieră momente hotărâtoare. „Unele pot fi dificile, unele intră în categoria mai uşor de trecut, dar cu siguranţă toate îşi lasă amprenta." Adaugă că nu se fereşte să încadreze momentele dificile în categoria greşelilor, „esenţial fiind ce rezultat au avut şi ce am învăţat. Dacă vrei să progresezi, trebuie să faci greşeli, greşeala fiind un «rău necesar» în  procesul de evoluţie atât ca om, cât şi ca profesionist".

Ramona Bloju spune că pentru moment şi pe termen mediu nu cochetează cu ideea de antreprenoriat, chiar dacă s-a gândit uneori la acest subiect şi mărturiseşte că are „o mare admiraţie pentru antreprenorii din mediul autohton, considerând un act de curaj când îţi deschizi propria afacere". Consideră însă că mai are multe lucruri de învăţat, lucruri ce o vor ajuta atunci când şi dacă va accepta provocarea antreprenoriatului.


Ramona Bloju

PHILIP MORRIS

FUNCŢIE group brand manager medium & low brands

VÂRSTĂ 36 de ani

CIFRĂ DE AFACERI 2011 589 mil. euro

ANGAJAŢI  900

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Ramona Bloju,
Philip Morris
/lideri/ramona-bloju-philip-morris-venirea-la-philip-morris-a-fost-cea-mai-buna-mutare-din-cariera-mea-12099969
12099969
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.