100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA: Adrian Mihai, FAN Courier

Autor: Ioana Matei Postat la 30 noiembrie 2017 384 afişări

Adrian Mihai este de părere că, alături de competenţele profesionale, reputaţia completează cartea de vizită a oricărui manager, pentru că înseamnă încredere. „Uneori, reputaţia te precede, de aceea este foarte important să te îngrijeşti permanent să existe o congruenţă între ceea ce spui şi ceea ce faci. Atunci când există această congruenţă, putem spune că avem de-a face cu un lider autentic”, explică Mihai.

100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA: Adrian Mihai, FAN Courier

Adrian Mihai ocupă locul 15 în anuarul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA, aflându-se în urcare faţă de anul anterior în clasamentul admiraţiei. „Noi, antreprenorii români de primă generaţie care am intrat în business la începuturile anilor ‘90, am învăţat pe cont propriu toate aceste lucruri. Iar cei care suntem în piaţă în continuare suntem cei care am reuşit să învăţăm că nu ştim totul, nu putem face totul de unii singuri şi ne-am construit echipe capabile să fie performante în orice situaţie.”

Adrian Mihai oferă şi o definiţie a conceptului de lider găsită în cartea „Liderii mănâncă ultimii” a autorului Simon Sinek: „Dacă acţiunile tale îi inspiră pe alţii să viseze mai mult, să înveţe mai mult, să facă mai mult şi să devină mai mult decât sunt, atunci se cheamă că eşti un lider”.

Adrian Mihai a fondat în 1998, alături de fratele său, Neculai Mihai, şi de prietenul Felix Pătrăşcanu compania care a devenit liderul pieţei locale de curierat.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.