1 din 2 cititori aleg audiobook sau e-Book în dauna cărţilor tipărite

Autor: Florin Casota Postat la 15 noiembrie 2017 64 afişări

Un studiu realizat pe baza comportamentului de consum şi achiziţie a 362.935 de cititori, realizat de editura ACT şi Politon, arată că vânzările online pe segmentul de carte în format audiobook şi e-Book ating 51% din totalul vânzărilor de carte în 2017.

1 din 2 cititori aleg audiobook sau e-Book în dauna cărţilor tipărite

Conform aceluiaşi studiu, consumatorii produselor editoriale în format e-Book şi audiobook sunt preponderent bărbaţi – 65%, cu vârsta cuprinsă între 35 şi 44 de ani, din mediul urban. Clienţii editurii sunt dispuşi să cheltuiască în medie 60 de lei la fiecare achiziţie editorială.

Din punct de vedere al interesului publicului pentru titlurile editurii, în anul 2017 volumul cel mai mare de achiziţie a fost realizat în domeniul dezvoltării personale - 50%, urmat de titlurile de business - 30%. Domeniul spiritualitate şi meditaţie a însumat 18% din totalul vânzărilor, iar literatura clasică 2%.

Editura ACT şi Politon este fondată în 2014 şi are în portofoliu peste 200 de titluri din domenii precum business, dezvoltare personală, spiritualitate şi literatură, publicate în format print, audio şi e-Book. În anul 2017, comparativ cu anul 2016, se constată o creştere cu 200% a interesului cititorilor pentru titlurile editurii, în toate formatele disponibile.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.