Compania care-şi ajută clienţii să inoveze mai rapid

Autor: Florin Casota Postat la 13 decembrie 2016 281 afişări

Compania care-şi ajută clienţii să inoveze mai rapid

La începutul anului 2016, Qualitance a lansat o nouă linie de business, Technology Innovation, prin care îşi ajută clienţii să inoveze atunci când creează noi produse şi servicii bazate pe tehnologii revoluţionare de ultimă generaţie - inteligenţă artificială şi machine learning, realitate virtuală, blockchain, computer vision, realitate augmentată.

ELEMENTUL DE NOUTATE:

Qualitance este în prezent singura companie din lume care a creat şi care implementează acest model de proiecte de inovaţie, potrivit reprezentanţilor companiei.

EFECTELE INOVAŢIEI:

Transformarea fundamentală pe care acestea o generează la nivelul membrilor echipei, care preiau un nou mod de a gândi, o modalitate accelerată de a livra şi un nou mod de a construi colaborativ şi de a interacţiona cu utilizatorii finali. Compania a realizat deja două proiecte de inovaţie pe două continente diferite, pentru companii internaţionale, una dintre ele fiind Virgin Group.

DESCRIERE:

În 2015, Tom Chi, cofondator al laboratorului de inovaţie Google X, iniţiatorul unor proiecte precum Google Glass sau  Project Loon, a devenit advisor al Qualitance. „Cu ajutorul lui, am introdus în Qualitance rapid prototypingul, metodologia de accelerare a inovaţiei dezvoltată de el şi utilizată în GoogleX pentru a crea produse revoluţionare”, au spus reprezentanţii companiei. Rapid prototypingul a fost primul pilon în dezvoltarea liniei de proiecte de inovaţie Technology Innovation. Celelalte două elemente fiind framework-ul de experience design - bazat pe metodologia de design thinking a Stanford d.school (Design School) - şi competenţa în tehnologii emergente.

Proiectele de inovaţie încep cu sesiuni de research de patru până la şase săptămâni care definesc design framework-ul proiectului, apoi urmează o sesiune de rapid prototyping în cadrul căruia se creează prototipuri şi faza de construcţie a MVP-ului (Minimum Viable Product), care se încheie în zece săptămâni; în urma acestui proces rezultă versiunea 1.0 a noului produs sau serviciu.

„Într-un sprint de rapid prototyping se construiesc în doar două zile peste două sute de prototipuri, care sunt validate cu utilizatorii. Dacă majoritatea companiilor au nevoie de 12 până la 18 luni pentru a ajunge de la idee la prima versiune live a unui produs, Qualitance reuşeşte în doar 10 săptămâni să dezvolte un MVP pentru clienţii săi”, au spus reprezentanţii companiei.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.