(P) Mobexpert Office – redesenarea spaţiului de lucru, la birou sau acasă

Postat la 05 noiembrie 2020 69 afişări

Mobexpert Office, divizia de mobilier pentru birouri a celui mai mare retailer de mobilă din România şi-a adaptat portofoliul noului context din piaţă. A contat mult experienţa în realizarea de proiecte complexe de amenajare şi faptul că majoritatea produselor pot fi personalizate, multe dintre ele fiind fabricate în România.

Redesenarea spaţiului de lucru la birou – în primul rând mai sigur

După un mix între munca de la birou şi cea de acasă, majoritatea companiilor şi-au readus parţial sau prin rotaţie personalul în spaţiile de birouri. Acestea au fost reamenajate, astfel încât să ofere fiecărui angajat un spaţiu mai mare cu cca 30%. O solicitare firească a fost pentru recompartimentarea spaţiilor deschise. Mobexpert Office propune clienţilor săi numeroase tipologii de pereţi de compartimentare, cu elemente modulare, realizate din materiale eco-sustenabile. Pe lângă beneficiul distanţării sociale a angajaţilor, aceste partiţionări îmbunătăţesc izolarea fonică, sunt reconfigurabile şi relativ uşor de reutilizat în viitoarele spaţii. Menite să asigure un plus de siguranţă şi protecţie în zonele de birouri şi alte tipuri de colectivităţi, multitudinea de dimensiuni disponibile precum şi varietatea de sisteme de fixare asigură adaptabilitate crescută pentru orice spaţiu.

Nu există însă modele sau reguli universal valabile pentru amenajările din această perioadă. La Mobexpert Office abordarea a fost mereu diferită, în funcţie de unicitatea fiecărui business şi a modului de lucru. Unele  companii au nevoie de spaţii deschise, cu cât mai puţine bariere şi pereţi, altele au nevoie de birouri separate, de mobilier acustic, care să permită concentrarea sau confidenţialitatea. Sunt companii pentru care creativitatea este esenţială, altele au nevoie de zone cu grad mare de neutralitate.

Fie că vorbim de un birou de câteva sute de metri pătraţi, fie că vorbim de un spaţiu de lucru care se întinde pe etaje întregi, abordarea profesională a consultanţilor Mobexpert Office va conduce la obţinerea unor costuri eficiente pentru implementarea oricărui proiect. Mobexpert Office abordează proiectele din stadiul de consultanţă şi stabilire a unui concept potrivit. Urmează apoi proiectarea, project management-ul, branding & fit-out-ul, selecţia mobilierului şi, la final, serviciile de transport şi montaj. Paşii sunt urmăriţi cu atenţie de Project Manager, împreună cu echipa Site Manager – Arhitect.

Nevoia de upgrade şi adaptare

Incertitudinile momentului au accentuat nevoia firească de upgrade şi adaptabilitate, fie că vorbim despre integrarea unui nou departament, fie că nevoile se schimbă de-a lungul timpului şi spaţiul trebuie regândit. Din acest motiv, colecţiile Mobexpert Office includ piese de mobilier versatile şi modulare, ce permit în orice moment reorganizarea spaţiului de lucru. Acestea au fost de altfel şi în topul preferinţelor, ca de pildă colecţia 5th Element.

Rămâne în top importanţa alegerii biroului managerial

Perioada pe care o traversăm presupune multe decizii importante, multe ore la birou şi multă muncă. Birourile manageriale sunt de cele mai multe ori reprezentative pentru gama de mobilier aleasă. Colecţia Take Off, de pildă, se caracterizează printr-un sistem care acoperă transversal toate mediile de birou, de la ariile executive până la cele operative şi de la spaţiile de întâlnire până la cele recreative.

Birou de acasă regândit

Cererea de birouri şi scaune pentru acasă a crescut cu peste 40% în această perioadă pentru Mobexpert. Conştienţi că trebuie să-şi protejeze sănătatea, clienţii s-au orientat în primul rând către scaune de birou   superioare calitativ, moderne şi cu funcţii ergonomice asemănătoare celor pe care le foloseau în mod normal în timpul programului de lucru.  De asemenea, au optat pentru birouri de dimensiuni mai reduse, funcţionale, care să asigure o bună organizare a documentelor şi care să poată fi uşor de armonizat estetic cu celelalte elemente de mobilier din locuinţele lor.

Online e mai sigur, dar nu poate înlocui experienţa de cumpărare pe aceasta zonă

Deşi în ultima perioadă, traficul pe site-ul Mobexpert Office a crescut cu peste 30%,  majoritatea clienţilor noştri doresc să interacţioneze cu produsul, să-l testeze, mai ales dacă vorbim despre birouri sau scaune manageriale, cele care trebuie să asigure confortul optim pentru o perioadă lungă din zi.” declară Alin Cotuna, Business Unit Manager, Mobexpert Office.

Tocmai de aceea, Mobexpert Office a finalizat reamenajarea showroom-ului din Pipera. Cu o suprafaţă de 2000 mp, acesta este cel mai mare showroom de mobilier şi soluţii de amenajare pentru spaţii de birouri la nivel naţional, destinat atât B2C, cât şi B2B. Gamele de mobilier sunt integrate în cadrul showroom-ului în amenajări care oferă atât inspiraţie cât şi dovada unei abordări complete şi complexe a proiectului de amenajare. De asemenea, sunt prezentate atât produse fabricate în România, cât şi piese de mobilier de la furnizori de talie mondială precum Poltrona Frau, o referinţă europeană pentru mobilier şi scaune de birou din categoria premium. Pe acest segment, Mobexpert Office deţine exclusivitatea distribuţiei pe pentru colecţiile Poltrona Frau. Dat fiind interesul deosebit pentru acest brand, el beneficiază de o zona expunere distinctă în showroom-urile Mobexpert Office.

In plus, nici în acest an nu vor lipsi reducerile de sezon specifice perioadei. Mobexpert Office a pregătit preţuri speciale pentru o serie de produse aflate în topul celor mai dorite piese de mobilier office, dar şi promoţii pentru serviciile speciale.

Showroom-uri Mobexpert Office

Pipera, Sos Fabrica de Glucoză 21, Bucureşti, tel 021.242.10.40, office@mobexpert.ro

Baneasa, Şos. Bucureşti-Ploieşti 44C, Bucureşti, tel 021.301.18.50, baneasa@mobexpert.ro

https://office.mobexpert.ro/

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
mobexpert

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.