Un brand sexy
Afacerea Private a inceput ca un sex-shop in Stockholm in anii 60 si a ajuns un imperiu media XXX in anii 2000.
Afacerea Private a inceput ca un sex-shop in
DEBUT: Berth Milton Jr., fiul fondatorului companiei, povestea in vara acestui an cum a fost obligat de tatal sau sa lucreze in sex-shop-ul acestuia din
LISTARE: Incepand cu 1999, Private Media este listata la Nasdaq.
SEXUL,
NEW MEDIA: La inceputul anilor 2000, jumatate din veniturile companiei veneau din New Media (Internet, programe TV si DVD-uri). "Prabusirea Internetului de anul trecut a fost cel mai bun lucru care ni se putea intampla", declara
IN PREZENT: In 2005, Private Media a creat un canal broadband pe Internet - Private TV - care atrage 15.000 de vizitatori unici pe zi. In presa scrisa, Private editeaza peste 40 de reviste pentru adulti, cu vanzari de peste 2 milioane de exemplare anual. Iar din piata de CD-uri si DVD-uri pentru adulti din Europa, Private controleaza 77%. Nici telefonia mobila nu a fost neglijata din business plan, compania avand semnate acorduri cu mai multi operatori de telefonie mobila din Europa pentru furnizare de texte scurte (SMS-uri) cu tenta pornografica. Pe piata de televiziune, Private furnizeaza continut pentru cei mai mari furnizori de pay TV din lume. Are contracte cu Canal a si cu retelele de televiziune Playboy. De asemenea, Private furnizeaza filme sub licenta celor mai mari furnizori de divertisment hotelier (peste 6.000 de hoteluri majore in 30 de tari).
SURSA: INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE (2005),
FINANCIAL TIMES (2003), FORBES (2001)
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












