Pro TV la 15 ani

Postat la 01 decembrie 2010 81 afişări

Dupa “Hai noroc ca sunt roman: Romania, te iubesc!” si “Jos palaria”, Pro TV intra la 1 Decembrie intr-un nou an de existenta, cu o noua provocare adresata publicului - de a spune “Romania DA!”.

Pentru Pro TV, liderul pietei de televiziune din Romania, fiecare 1 Decembrie reprezinta un moment cand poate face o noua declaratie de principii. Dupa doi ani destul de sumbri pentru activitatea economica si viata sociala din tara, televiziunea intra in al 16-lea an de existenta cu un indemn optimist - acela de a renunta la "nu" si de a spune "Romania DA".

Ca in fiecare an, ziua de 1 Decembrie va avea un program special, cu editii speciale ale celor mai de succes productii marca Pro TV. Happy Hour, spre exemplu, ii va scoate in fata pe romanii ce au cunoscut celebritatea peste hotare si au demonstrat ca pot face ceva pentru tara lor. Pe parcursul a doua editii, Catalin Maruta va descoperi ce se afla in spatele pieselor romanesti care in aceasta vara au cucerit piata internationala si va sta de vorba cu artisti precum Inna, DJ Sava si Raluka, Edward Maya sau Akcent.

"Harry Potter si Ordinul Phoenix", cel de-al cincilea film al seriei ce a adunat milioane de fani in intreaga lume, este o alta surpriza a Pro TV. Lansat in SUA in 4.181 de cinematografe, ceea ce reprezinta un record pentru Warner Bros, filmul a avut incasari de peste 77 de milioane de dolari doar pe teritoriul american in primul weekend de la lansare.Tot in aceeasi zi, Stirile Pro TV aduc in prim-plan povestile impresionante ale romanilor care nu ar parasi tara niciodata. Printre reportajele Stirilor Pro TV de 1 Decembrie se numara povestea unei familii din Campulung Moldovenesc care a cucerit Capitala cu produsele traditionale din Bucovina. Telespectatorii vor cunoaste si povestea celui mai tanar primar din Romania, Alin Nica. La doar 27 de ani, el se afla deja la cel de-al doilea mandat si a atras milioane de euro prin programe de finantare de la UE, iar acum incearca sa obtina fonduri europene necesare construirii unui camp de panouri fotovoltaice pe sapte hectare.

Printre povestile de succes se numara si cea a lui Matei Varga, cel care in 2002 trecea de preselectia pentru Colegiul Pro si a ajuns, dupa ani de munca sustinuta, unul dintre cei mai mari pianisti ai lumii, dar si povestea Cristinei Batlan, care in 1994 deschidea un magazin de tesaturi pe Calea Victoriei, iar acum are magazine de genti si pantofi chiar la New York. Si cea mai urmarita emisiune de divertisment din Romania, "Dansez pentru tine", aniverseaza 10 sezoane, asa ca producatorii au pregatit o editie aparte. Peste 50 de perechi vor veni la reintalnirea cu telespectatorii Pro TV sa povesteasca despre cum li s-a schimbat viata dupa "Dansez pentru tine" si ce s-a intamplat cu visul pentru care au luptat. Va urma marea finala a sezonului, cand perechea castigatoare va primi un premiu in valoare de 60.00 de euro, iar perechea de pe locul secund 20.000 de euro.

Tonul optimist pe care il emana si in acest an Pro TV nu reflecta insa tendinta generala de pe piata media.

2010 a fost un an cand industria media a fost din nou lovita de austeritatea bugetelor de publicitate. Competitia a fost chiar mai dura decat in 2009, iar furnizorii de continut media a trebuit sa lupte pe toate fronturile pentru a atrage investitii cat mai consistente in publicitate. Politica de discounturi aplicate clientilor nu mai este insa singurul avantaj competitiv, iar acum companiile trebuie sa gaseasca solutii cat mai inovatoare, care sa-i determine pe clienti sa se promoveze agresiv. In presa scrisa, deja au aparut din vara publicatii in format 3D, iar televiziunile trebuie sa prinda din urma aceasta tendinta. Pro TV, spre exemplu, a difuzat, de curand, in timpul stirilor de seara primele spoturi comerciale 3D realizate pentru Romania, care au promovat zaharul Margaritar. Aceasta reprezinta o inovatie pentru televiziunile de la noi si care se va dezvolta odata cu industria 3D, iar Pro TV beneficiaza de capitalul de imagine oferit de faptul ca a fost prima televiziune ce a difuzat un astfel de spot.

Si mai detine un record - in topul celor mai vizionate filme difuzate de televiziuni in 2010, 99 de titluri au putut fi urmarite pe Pro TV. "ProTV ramane fidel sloganului sau, 'Gandeste Liber!', de aceea orice program cu initiativa, care are ceva de spus, care se inscrie in linia cutezatoare, avangardista a canalului, este o tinta pentru noi. Da, acordam o mare atentie productiilor romanesti, iar prezenta lor va fi din ce in ce mai consistenta in grilele canalelor noastre. Nu vom uita insa de exclusivitatile din sport si vom continua sa pretuim cu aceeasi mare grija programul pilon al grupului, Stirile ProTV", spune Costi Mocanu, director general Pro Tv S.A.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/pro-tv-la-15-ani-7752795
7752795
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.