Patru companii din cinci folosesc, în România, reţelele sociale pentru promovare

Autor: Dorin Oancea Postat la 31 octombrie 2013 746 afişări

În România, patru companii din cinci (78%, mai exact) folosesc reţelele de socializare pentru promovare, cu precădere Facebook, urmată de Youtube şi Linkedin, arată studiul "Social Media şi mediul de afaceri românesc" realizat de EY Romania. Studiul analizează răspunsurile a 173 de reprezentanţi ai unor companii din diverse industrii.

La nivel mondial 97% dintre companii sunt prezente pe reţelele sociale.

94% dintre cei ce folosesc reţelele de socializare folosesc Facebook, în timp ce Youtube este utilizat de 43% iar Linkedin de 41%. Pentru comparaţie, la nivel mondial 92% din companii folosesc Facebook, 56% Youtube şi 70% Linkedin.

Reţelele de socializare sunt folosite cu precădere de 1 - 3 ani şi doar 39% dintre companii au un departament special pentru comunicarea prin social media. 83% cred că reţelele sociale sunt o modalitate rapidă şi eficientă de a prezenta produse şi servicii noi.

În România, 95% dintre repondenţi asociază utilizarea reţelelor sociale cu departamentul de marketing, în timp ce la nivel global 69% asociază respectiva activitate cu departamentul respectiv.

45% dintre companii folosesc reţelele de socializare şi pentru recrutarea de personal, iar 18% spun că vor folosi în viitor această modalitate. 

Jumătate dintre companii postează zilnic, 15% odată la 2 - 3 zile, 21% săptămânal, 6% lunar şi 9% o dată la câteva luni.

Reprezentanţii companiilor cred că reţelele sociale asigură creşterea expunerii pe piaţă - 83%, creşterea notorităţii commpaniei - 79%, fidelizarea clienţilor  - 52%, creşterea traficului de clineţi - 52%, creşterea vânzărilor - 46%, reducerea cheltuielilor de marketing - 37%, dezvoltarea parteneriatelor de afaceri - 13%.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/media-marketing/patru-companii-din-cinci-folosesc-in-romania-retelele-sociale-pentru-promovare-11595443
11595443
comments powered by Disqus
ZF.ro
O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID
Cele două oraşe din România care au luat faţa marilor capitale ale lumii, precum Londra şi Paris, şi au lăsat în urmă Bucureştiul ee
Mediafax
Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021 Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021
România, „pregătită pentru intrarea în Schengen”. Convorbire telefonică între Florin Cîţu şi omologul olandez, Mark Rutte
MonitorulApararii
Nord Stream 2: testul de rezistenţă al relaţiei dintre SUA şi Germania Nord Stream 2: testul de rezistenţă al relaţiei dintre SUA şi Germania
Scandal în SUA, după ce militarii din Garda Naţională, care au păzit Capitoliul, au fost daţi afară din clădire şi şi-au petrecut noaptea într-o parcare sau chiar în aer liber
MonitorulPartidelor
Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat
Tomac, despre Năsui şi Ciucu: Pretinşi politicieni moralişti. Justificare ieftină şi micime
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă” COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă”
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Operaţiunea „Mioriţa”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.