Leo Burnett Romania, platina la Ad’Or

Postat la 29 mai 2007 1 afişăre

Leo Burnett a obtinut pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului la festivalul de publicitate Ad'Or, eveniment RAAA organizat in sistem de franciza de Business Media Group.

Leo Burnett a obtinut pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului la festivalul de publicitate Ad'Or, eveniment RAAA organizat in sistem de franciza de Business Media Group.

 

Anul acesta, o noutate la Ad’Or a fost faptul ca, la categoria Agentia Anului, au fost acordate mai multe premii: Agentia Anului (Platina) si trofee de aur, argint si bronz.

 

Astfel, pe langa marea castigatoare, Leo Burnett, premiate au fost: GMP Advertising, care a luat aurul la categoria Agentia Anului, Propaganda (argint) si TBWA Merlin (bronz).

 

Juriul festivalului a fost prezidat de John Palant, EMEA Regional Creative Director al Saatchi & Saatchi Londra si presedinte al juriului, din el facand parte Jurg Aemmer, Creative Director al Euro RSCG Zürich, Philip Borchardt, Creative Director al TBWA Berlin, Alexander Maisch, Managing Partner al U-P-C Hamburg, si Niels-Peter Lovgren, Art Director/Freelancer.

 

Juriul festivalului a acordat premii speciale la categoriile "cel mai bun spot TV" si "cel mai bun print". Acestea au revenit agentiilor Grey Worldwide pentru "Identity" (client Romtelecom, brand Clicknet), GMP Advertising pentru "BOOM Launch - Pen confrontation" (client DTH Television Group, brand BOOM TV) si wearebasca pentru "MTV Exit - Cribs" (client MTV Networks Europe, brand MTV Exit) - la categoria spot TV si agentiei PROPAGANDA pentru "The good listener dog" (client Prof Group SRL, brand www.dresaj-caini.ro).

 

La editia de anul acesta au fost inscrise in concurs 389 de lucrari provenite de la 26 de agentii: ADDV Euro RSCG, badcat_, DDB Bucuresti, GAV Scholtz & Friends, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett Romania, Luna Promotions, Mercury 360, MRM Partners, Notorius Advertising, Ogilvy Group, Papaya Advertising, Propaganda, Proximity, Publicis, Saatchi & Saatchi, Scala JWT, TBWA Merlin, Utopium, wearebasca, Webstyler, Y&R/Team Advertising, Zaga Brand

 

Categoriile la care au fost inregistrate cele mai multe inscrieri au fost: "Cel mai bun ad de presa" (26), "Cel mai bun print" in categoria divertisment (25), colaterale "innovative media" (20), agentiile cu cele mai multe inscrieri fiind Leo Burnett Romania, GMP Advertising si Publicis.

 

Mediafax

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Leo Burnett Romania,
platina la Ad’Or
/media-marketing/leo-burnett-romania-platina-la-ad-or-1009330
1009330
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.