IN THE SPOTLIGHT
IDEEA: Vodafone intelege "necazurile" tinerilor
CLIENT: Vodafone
AGENTIA: McCann Erickson
CANALE: TV, presa scrisa, web & OOH
Campania Vodafone "Youth" ruleaza pana la sfarsitul lunii aprilie si isi propune sa comunice o oferta creata pentru tineri.
"Cinci telefoane in buzunar, un mp3 player, 200 de prieteni, doua intalniri in acelasi timp, cursuri de copiat, examene de dat, sala si club, toale si SMS-uri de trimis, interviul pentru un job part time, bani de buzunar care nu ajung si alergat de colo colo..." sunt "necazurile" cu care se confrunta tinerii zi de zi, dupa cum spune Bogdana Butnar, senior strategic planner la McCann Erickson.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro