100 Cele mai puternice femei din business. Geanina Ghiculescu, Head of retail, MOL România

Postat la 16 iunie 2024 77 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Geanina Ghiculescu, Head of retail, MOL România

Cifră de afaceri (2022): + 9,2 mld. lei

Profit net: + 161, 9 mil. lei

Număr de angajaţi: 258


► La începutul carierei profesionale mi-am dorit să atrag oameni şi oportunităţi care să mă ajute să evoluez şi să îmi valorific potenţialul. Am fost pasionată mereu de retail, un sector cheie din economie, astfel că am ales şi oportunităţi de carieră care să mă ajute să înţeleg cât mai bine această zonă. Cu două decenii în urmă aveam deja 4 ani de experienţă în domeniul category management, acumulaţi în echipa unui retailer internaţional, iar pe lângă responsabilităţile la nivel local, deschideam două pieţe noi, Republica Moldova şi Serbia. Aveam un rol cu responsabilitate, care viza atât gestionarea mai multor categorii de produse pe mai multe pieţe (conserve, alimente de bază, produse congelate, cosmetice şi detergenţi), cât şi coordonarea negocierilor la nivel de grup (CEE – 10 ţări) pentru sortimentul de mărci proprii. 

► Deşi cu două decenii în urmă credeam că voi rămâne veşnic în category management, fiindcă mi se părea atât de vast şi de fascinant domeniul, după 9 ani am simţit că este timpul să explorez şi altă arie. Cu această dorinţă de a face o schimbare am început să lucrez în Departamentul Management Clienţi, unde am dezvoltat de la zero o nouă divizie de business, care viza o categorie nouă de clienţi, estimând piaţă totală şi cea accesibilă, creând UVP-ul. Totodată, am coordonat dezvoltarea a două canale specializate de vânzare, printr-o echipă de vânzări specializată creată de la zero, dar şi o platformă de B2B eCommerce.

► Acum, că am revizitat parcursul meu profesional de peste 20 de ani, aş spune că timpul a trecut destul de repede, deşi rezultatele efortului depus până acum s-au tradus prin transformări semnificative de business. Cred că şi următoarele două decenii vor sta sub semnul transformării, iar tehnologia joacă un rol din ce în ce mai important în crearea unor experienţe unice pentru fiecare client. Cred că peste 20 de ani vom putea vedea rezultatele concrete ale măsurilor pe care le iau companiile pentru a face business într-un mod mai sustenabil, cu mai multă grijă faţă de natură şi de cei din jur – iar MOL va fi şi atunci printre companiile cu impact real în societate.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.