IN THE SPOTLIGHT
IDEEA: Forum si chat
CLIENT: Muzeul Taranului Roman
AGENTIE: Mercury Promotions
CANALE: TV, radio, print, Internet, neconventional, product placement
Campania MTR, institutie care a aniversat pe 1 octombrie 100 de ani de la infiintare, este una integrata: in afara de spotul TV care ruleaza din 2 noiembrie, mai exista o varianta difuzata doar pe Internet, precum si sase executii pe print. Alte executii (pentru radio si media neconventionale) se afla in pregatire. Ideea creativa a spotului "Forum si chat" traduce in termeni contemporani - un chat prin messenger - o discutie dintre patru taranci. In varianta de web, personajele au atasate si ID-urile de rigoare. Spotul a fost realizat de catre Mercury Promotions. Campania MTR a inceput pe 2 oct. si va dura pana in luna martie 2007. Oficialii agentiei au declarat ca deocamdata e greu de estimat care este bugetul campaniei, dat fiind ca MTR a adus cu sine o serie de parteneriate media care acopera o parte dintre costuri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro