IN THE SPOTLIGHT

Postat la 14 noiembrie 2006 1 afişăre

IDEEA: Momente de succes

CLIENT: Ursus Breweries

BRAND: Ursus

AGENTIE: Publicis

CANALE: TV

 

In cel mai recent spot la berea Ursus, agentia Publicis a renuntat la glumele intre baieti, folosite des de celelalte branduri concurente, si a mers pe ceva mai sobru, care aduce mai degraba a reclama de banca sau orice altceva. Nu avem de a face cu bautura, cu spuma, cu pofta, ci doar cu momente de succes din viata barbatilor, pe muzica Fatboy Slim. Filmarile s-au desfasurat atat in Romania (exista chiar si un cadru de concert tras pe Mausoleul din Parcul Carol), cat si in Austria, pe un ghetar la 2.900 de metri altitudine. Spotul a fost regizat de Eric Will, regizorul care si-a pus amprenta si asupra celor trei spoturi create pentru promovarea noii sticle Ursus Premium.

Spotul TV a fost realizat in doua variante, de 40 de secunde si de 30 de secunde, care sunt difuzate pe 15 canale de televiziune, in perioada 4 noiembrie - 17 decembrie. Investitia realizata de Ursus pentru spotul TV se ridica la peste 150.000 de euro, clipul fiind realizat de casa de productie Multimedia Est.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1007491
1007491
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.