IN THE SPOTLIGHT

Postat la 07 noiembrie 2006 1 afişăre

Ideea: The Good, The Bad & The Ugly

Client: Realitatea Media

Brand: Radio Guerilla

Agentie: Propaganda

Canale: TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit

 

Inspirandu-se din filmele western, agentia Propaganda - cea care a dezvoltat cea mai recenta campanie de promovare a emisiunii "Guerrilla de Dimineata" -, i-a folosit pe cei trei realizatori ai emisiunii drept protagonisti ai campaniei in roluri de eroi de film: The Good, The Bad & The Ugly.

 

Este vorba despre Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu, pe care agentia ii caracterizeaza ca fiind "cei trei grei din banda FM care fac legea de luni pana vineri de la 7 la 10 in «Guerrilla de Dimineata»" sau "cei trei eroi buni si nebuni ai salbaticului FM romanesc" - aceasta ultima caracterizare justificand in acelasi timp si conceptul campaniei. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1007416
1007416
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.