IN THE SPOTLIGHT
Ideea: The Good, The Bad & The Ugly
Client: Realitatea Media
Brand: Radio Guerilla
Agentie: Propaganda
Canale: TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit
Inspirandu-se din filmele western, agentia Propaganda - cea care a dezvoltat cea mai recenta campanie de promovare a emisiunii "Guerrilla de Dimineata" -, i-a folosit pe cei trei realizatori ai emisiunii drept protagonisti ai campaniei in roluri de eroi de film: The Good, The Bad & The Ugly.
Este vorba despre Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu, pe care agentia ii caracterizeaza ca fiind "cei trei grei din banda FM care fac legea de luni pana vineri de la 7 la 10 in «Guerrilla de Dimineata»" sau "cei trei eroi buni si nebuni ai salbaticului FM romanesc" - aceasta ultima caracterizare justificand in acelasi timp si conceptul campaniei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro