IN THE SPOTLIGHT
Ideea: Mai tentant decat orice
Client: Vel Pitar
Brand: Roll4Ever
Agentie: Grey Worldwide
Canale: TV, presa scrisa, Internet, POSM (materiale la locul de vanzare)
Timp de aproape o luna si jumatate, mai exact intre 17 octombrie si 30 noiembrie 2006, ruleaza
"Pornind de la un concept creativ cat se poate de simplu - Roll4Ever e mai tentant decat orice -, spotul vine sa dramatizeze intr-un mod umoristic una din posibilele situatii in care alegerea e numai una, indiferent de contextul in care te afli", povesteste pe scurt ideea spotului Sorin Predescu, Creative Director al Grey Worldwide
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro