IN THE SPOTLIGHT

Postat la 24 octombrie 2006 1 afişăre

Ideea: Mai tentant decat orice

Client: Vel Pitar

Brand: Roll4Ever

Agentie: Grey Worldwide Romania (WPP)

Canale: TV, presa scrisa, Internet, POSM (materiale la locul de vanzare)

 

Timp de aproape o luna si jumatate, mai exact intre 17 octombrie si 30 noiembrie 2006, ruleaza campania de promovare a gamei de minirulade Roll4Ever lansata recent de compania Vel Pitar. Publicul-tinta al campaniei semnate de Grey Worldwide Romania este constituit din "tinerii cu varsta cuprinsa intre 14 si 18 ani activi, sociabili, preocupati de sport si sensibili la prima dragoste", conform agentiei.

 

"Pornind de la un concept creativ cat se poate de simplu - Roll4Ever e mai tentant decat orice -, spotul vine sa dramatizeze intr-un mod umoristic una din posibilele situatii in care alegerea e numai una, indiferent de contextul in care te afli", povesteste pe scurt ideea spotului Sorin Predescu, Creative Director al Grey Worldwide Romania. Serviciile de comunicare media - planificare strategica de campanii, achizitie de spatiu media, monitorizare si cercetare - sunt asigurate de catre Media Direction, parte din grupul BBDO.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1007272
1007272
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.