IN THE SPOTLIGHT

Postat la 03 octombrie 2006 1 afişăre

Ideea: Minitechnicus

Client: Interbrew

Brand: Bergenbier

Agentie: Leo Burnett & Target (Publicis)

Canale: TV, POS (locurile de vanzare)

 

O noua campanie tactica de reamintire a calitatilor ambalajului Q-Pack. Asa califica Leo Burnett & Target campania TV "Minitehnicus" pentru marca Bergenbier. Prin aceasta, Interbrew isi propune sa readuca in atentia publicului avantajele Q-Pack. Chiar daca este vorba despre o campanie educativa, Leo Burnett readuce si aici pe tapet valorile masculine asociate marcii Bergenbier. "Facem o demonstratie - foarte haioasa si inventiva - a spiritului tehnic care ii defineste pe barbati ca «specie»", explica ideea spotului Irina Burlan, copywriter Leo Burnett. Spotul a inceput sa ruleze din 6 septembrie si va fi difuzat pana pe 10 octombrie pe principalele posturi de televiziune. Campania TV este sustinuta de materiale publicitare la punctele de vanzare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1007056
1007056
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.