DE LA STUDIU CITIRE
In opinia jurnalistilor, printre calitatile pe care un om de PR trebuie sa le aiba se numara: buna cunoastere a clientului sau / companiei in care lucreaza; sa cunoasca presa si agenda publica (sa fie bine informat, n.r.); sa respecte deadline-urile; sa fie credibil, empatic, sincer; sa nu faca presiuni pentru publicarea unui articol; sa aiba acuratete in informare si sa aiba capacitatea de a anticipa subiecte de interes.
In opinia jurnalistilor, printre calitatile pe care un om de PR trebuie sa le aiba se numara: buna cunoastere a clientului sau / companiei in care lucreaza; sa cunoasca presa si agenda publica (sa fie bine informat, n.r.); sa respecte deadline-urile; sa fie credibil, empatic, sincer; sa nu faca presiuni pentru publicarea unui articol; sa aiba acuratete in informare si sa aiba capacitatea de a anticipa subiecte de interes.
IMPORTANTA PR-ului: Doar 30% dintre jurnalisti considera ca relatia cu PR-ul este "foarte importanta" in dezvoltarea subiectelor de presa.
ADEVAR: Numai in 5% din cazuri jurnalistii spun ca oamenii de PR nu le-au ascuns "niciodata" adevarul.
DELETE: Peste jumatate din comunicatele primite ajung in "Deleted items"
PREA MULTE: Jurnalistii primesc mai multe invitatii la conferinte de presa decat pot onora (peste 75% dintre acestia).
NOTA: INTRUCAT RELATIA CU MASS-MEDIA REPREZINTA DOAR UN SEGMENT DIN ACTIVITATEA DE PR, A SE INTELEGE PRIN OM DE PR "PERSOANA DE MEDIA RELATIONS".
SURSA: PREZENTAREA "GRESELI STANDARD IN PR" (TEMPO)
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












