Citeşte în primul număr Business Magazin din 2014

Autor: Ioana Matei Postat la 10 ianuarie 2014 2292 afişări

"Agenda celor mai puternici CEO din România în 2014" este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune din 13 ianuarie. Citiţi în continuare ce alte articole vă recomandă redactorii revistei în noul număr.


COVER STORY: Agenda celor mai puternici CEO din România în 2014

Agendele celor mai importanţi CEO din România nu se conturează la început de an, dar începutul de an este un bun moment de analiză şi de luat decizii strategice. Pentru cei mai mulţi CEO din România, 2014 este un an pentru care s-au adunat multe speranţe de revenire economică, de creştere a ritmului afacerilor, de încheiere a unor tranzacţii şi mai ales de sentiment pozitiv că businessul va merge în direcţia corectă. Oamenii din business vorbesc mult despre importanţa angajaţilor, despre importanţa cuvântului dat în business, despre CSR. Este un semn că regulile dure după care s-a jucat în criza economică (şi care încă se simt în lumea de business) au lăsat urme, iar directorii de companii simt nevoia regulilor de bun simţ şi de bună convieţuire în comunitatea de afaceri. O lectură a acestei agende arată predominant planuri de reaşezare, de definire a strategiei pe termen lung şi doar de uşoară creştere. Moderaţia, o altă lecţie a crizei, îşi spune cuvântul şi doar bilanţul de la începutul lui 2015 ne va arăta dacă planurile au fost cele bune sau nu.  


MANAGEMENT: Cel mai puternic manager de origine română

Călin Rovinescu a ajuns în Montréal când avea cinci ani, cu vaporul, împreună cu părinţii, sora mai mare şi bunica. După o jumătate de secol, a ajuns unul dintre cei mai bine plătiţi executivi români din lume, iar amintirile despre România, deşi puţine, îl fac în continuare să zâmbească.


COMERŢ: eMAG vrea spectacol şi în acest an. Preţul este doar o parte din show

Strategia de marketing a eMAG, accelerată în 2013 prin organizarea a trei campanii consecutive de reduceri în mai puţin de o lună, vrea să dezveţe clienţii să cumpere din magazinele tradiţionale. Astăzi, doar un român din zece este obişnuit să cumpere de pe internet, însă spectacolul preţurilor mici prinde de minune la români, indiferent de ocazie.


AUTO: Calendarul noutăţilor din industria auto în 2014

Lansarea de noi modele sau reinventarea unora deja existente reprezintă o gură de oxigen pentru fiecare marcă auto. Anul 2014 se anunţă aglomerat în noutăţi, cu peste 40 de premiere pe piaţa locală.


SPECIAL: CES 2014, raiul televizoarelor curbate

20.000 de produse, tehnologii digitale, prototipuri şi concepte s-au luptat pentru atenţia vizitatorilor şi a publicului larg, conectat la evenimente pe internet, la ediţia din 2014 a Consumer Electronics Show (CES), care a avut loc la Las Vegas.


Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay.


Urmărește Business Magazin

/media-marketing/citeste-in-primul-numar-business-magazin-din-2014-11880283
11880283
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.