CE SPUNE OMV?
Cine raspunde de brandul Petrom? Si care este directia lui, dupa ce a fost cumparat de OMV? In conditiile in care Petrom tace, BUSINESS Magazin a incercat sa afle detalii de la OMV. Compania austriaca a raspuns unor intrebari pe marginea acestui subiect.
Cine raspunde de brandul Petrom? Si care este directia lui, dupa ce a fost cumparat de OMV? In conditiile in care Petrom tace, BUSINESS Magazin a incercat sa afle detalii de la OMV. Compania austriaca a raspuns unor intrebari pe marginea acestui subiect.
BUSINESS MAGAZIN: Care este strategia de branding a OMV pentru Romania? Detaliati, pe branduri.
OMV: OMV are propria strategie de brand in Romania. Referitor la Petrom: compania are o noua imagine corporativa, pe care a implementat-o in cadrul companiei si in campaniile larg mediatizate.
- Va pastra OMV brandul Petrom?
- Am declarat inca de la inceput ca brandul Petrom este unul foarte bun, bine ancorat pe piata din Romania si asa il vom mentine.
- Cine ia deciziile referitoare la brandul Petrom: echipa OMV sau echipa Petrom?
- Compania Petrom este responsabila de brandul Petrom.
- Ce s-a intamplat cu celelalte branduri din alte tari, pe care OMV le-a achizitionat la nivel local?
- Mare parte din dezvoltarea OMV a fost de natura generica si astfel statiile de distributie au fost brand-uite cu OMV. In orice caz, in Slovenia, Croatia si Bosnia-Hertegovina, OMV a stabilit un parteneriat cu compania Istrabenz. Asa ca, pana de curand, brandul a fost OMV-Istrabenz.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












