Business Magazin - ediţie tematică: Asigurarea ca investiţie

Postat la 23 mai 2014 189 afişări

Revista Business Magazin prezintă, în ediţia din 2 iunie, ce înseamnă piaţa de asigurări corporate. Ce produse de asigurare folosesc companiile? Ce îşi pot asigura companiile? Care sunt produsele de asigurare din portofoliul celor mai mari jucători de pe piaţa autohtonă şi care sunt diferenţele dintre acestea şi cele din pieţele mai dezvoltate? Care sunt costurile pentru astfel de produse?

Business Magazin - ediţie tematică: Asigurarea ca investiţie

Câteva dintre principalele teme ale revistei Business Magazin "Asigurarea ca investiţie":

- Cine sunt clienţii principali ai produselor de asigurări corporate – cum a evoluat cererea de  la companiile multinaţionale spre companiile româneşti?

- Ce îi determină pe managerii şi proprietarii de business să încheie poliţe de asigurări/ să aibă programe integrate de asigurări?

- Programele de asigurări pentru angajaţi - instrument de motivare a oamenilor sau instrument de eficientizare a afacerii?

- Proiecte şi produse speciale: asigurarea proiectelor de construcţii, infrastructură, tehnologii speciale sau garanţii extinse pentru diverse produse.

- Cine sunt specialiştii în domeniul asigurărilor? Ce studii au? Ce profil au? Cum sunt recrutaţi?

- Daunele: departament dedicat versus oameni specializaţi pe linii de daună.


Proiect susţinut de

Ediţia tematică “Asigurarea ca investiţie” a revistei Business Magazin este disponibilă, începând cu 2 iunie 2014, în reţelele Inmedio şi Relay.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
asigurare,
investitie,
produse,
business magazin
/media-marketing/business-magazin-editie-tematica-asigurarea-ca-investitie-12650947
12650947
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cine sunt cei mai mari proprietari de terenuri Agricole din România

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.