CEO-ul cafeina
"Noi cafenele Starbucks se vor deschide in toaletele celor deja existente", titra la un moment dat ziarul satiric The Onion, ironizand agresiva strategie de extindere a companiei care a americanizat espresso-ul. O recesiune economica si un deceniu mai tarziu, stirea care tine prima pagina a cotidianelor americane se refera la desfiintarea si nu la deschiderea a 600 de cafenele Starbucks.
Adunarile anuale ale actionarilor Starbucks au fost mereu adevarate desfasurari de forte, pe jumatate petrecere, pe jumatate concert rock. Cei care voiau unul din cele 3.000 de locuri din Sala cea Mare a Operei din Seattle, acolo unde Starbucks isi sarbatorea in fiecare an cresterile, trebuiau sa se aseze din timp la coada. Unii dintre ei cumparasera actiuni la Starbucks doar pentru a putea participa la acest eveniment, desi bineinteles castigurile unei asemenea achizitii nu se opreau aici: la punctul de maxim din 2006, actiunile SBUX, tranzactionate pe Nasdaq, au furnizat un return total de 5.814 procente peste pretul lor initial din 1992. In cinstea unei asemenea performante Howard Schultz a prestat in fata audientei un truc care implica cea mai inalta cladire din Seattle, 1.000 de metri de teava PVC si un rezervor de nitrogen (mai bine nu intrebati!).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro