Alexandru Rugină, Mercedes-Benz România: „Peste 10 ani, vreau să lucrez cu aceeaşi pasiune pe care o am acum şi să îmbraţişez provocările cu aceeaşi energie şi entuziasm precum acum”

Postat la 13 noiembrie 2021 140 afişări

Alexandru Rugină, Mercedes-Benz România: „Peste 10 ani, vreau să lucrez cu aceeaşi pasiune pe care o am acum şi să îmbraţişez provocările cu aceeaşi energie şi entuziasm precum acum”

Prefer să lucrez... cu tipologii variate de oameni, într-un colectiv în care diversitatea îşi spune cuvântul.

Cred că stilul meu de management este definit de... adaptabilitate şi investiţia în dezvoltarea echipei. Stilul de management pe care îl aplic este în funcţe de nivelul de maturitate al echipei.

Lecţia pe care am învăţat-o în cariera mea de până acum este... că orice provocare trebuie abordată pas cu pas şi că trebuie să vezi mereu the big picture.

Peste 10 ani, vreau să lucrez... cu aceeaşi pasiune pe care o am acum şi să îmbraţişez provocările cu aceeaşi energie şi entuziasm precum acum.

Calitatea principală pe care o caut la un coleg este... atitudinea potrivită. Având atitudinea potrivită, poţi deprinde noi abilităţi şi înfrunta alte provocări.

O mare parte din timpul liber o aloc... familiei, în special fiului meu, Nikolai.


Vârstă: 36 de ani

Funcţie: COO Vans

Companie: Mercedes-Benz România

Cifră de afaceri (Mercedes-Benz Vans, 2019): 2,49 mld. lei

Profit (Mercedes-Benz Vans, 2019): 5,19 mil. lei


Numărul colegilor din echipa sa: 18


Experienţă: Absolvent al Universităţii Politehnica Bucureşti  (Filiera Francofonă) şi al Academiei de Studii Economice din Bucureşti, şi-a început cariera în Franţa, prin intermediul unui internship, prilej cu care a luat contact pentru prima dată cu industria auto. Dezvoltarea sa profesională  în cadrul Mercedes-Benz România a fost în acelaşi ritm cu evoluţia companiei, în cadrul căreia a deţinut mai multe funcţii, cele mai multe dintre ele din segmentul Customer Services, unde a condus echipele dedicate businessului de service & parts şi a oferit suport reţelei de parteneri prin programe dedicate. Poziţia actuală spune că este rezultatul a peste zece ani dedicaţi ariei after-sales, a proiectelor pe care le-a coordonat, atât la nivel naţional, cât şi în cooperare cu alte pieţe din Europa, dar şi o oportunitate de a aduce o nouă viziune şi totodată de a se dezvolta în domenii noi, precum partea de sales, marketing şi product management.


Domeniile pe care se concentrează în prezent: Acum, se axează pe gestionarea şi dezvoltarea businessului de autovehicule comerciale uşoare Mercedes-Benz pe plan local. Având în vedere specificul acestui domeniu, printre priorităţile sale se numără procesul de digitalizare, electrificare şi automatizare a proceselor specificice businessului de autovehicule comerciale uşoare, precum şi adaptarea businessului la contextul actual.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.