Şeful FanCourier, despre strategia de business în 2014: Nu ne putem permite să stăm liniştiţi şi să spunem că nu trebuie să mai facem nimic

Autor: Razvan Muresan Postat la 13 ianuarie 2014 864 afişări

Şeful FanCourier, despre strategia de business în 2014: Nu ne putem permite să stăm liniştiţi şi să spunem că nu trebuie să mai facem nimic

Adrian Mihai este fondatorul FAN Courier. Iată principalele trei priorităţi ale companiei în acest an.

Adrian Mihai: Pentru FAN Courier creşterea calităţii serviciilor este esenţială. Suntem lideri pe piaţa de curierat rapid din România de şapte ani consecutiv. Acest lucru ne onorează, dar ne şi obligă să fim cei mai buni, cei mai rapizi, oriunde, cu plăcere, oricând. Ca să fii cel mai bun trebuie să îţi cunoşti foarte bine clienţii, să înţelegi mecanismele pieţei şi să iei doar deciziile care nu aduc după sine compromisuri.

Modul nostru de funcţionare are în prim-plan clientul şi nevoile acestuia. Până la urmă ajungi să fii pe primul loc pentru că eşti respectat şi apreciat pentru ceea ce faci. Aceste aprecieri vin doar atunci când serviciile pe care le oferi sunt mereu îmbunătăţite. Nu ne putem permite să stăm liniştiţi şi să spunem: “Suntem cei mai buni, nu trebuie să mai facem nimic". Din contră, trebuie să venim în permanenţă cu ceva nou, să adoptăm tehnologii noi, să investim, să inovăm. Doar vizionarii şi cei care au curaj se pot numi lideri.

Dezvoltând ideea, curajul vine atunci când ştii, când ai cunoştinţe în domeniul în care activezi şi investeşti. Investiţiile înseamnă evoluţie liniară pe termen lung, înseamnă know-how şi, în final, înseamnă clienţi mulţumiţi. Şi în 2014 vom continua să investim în dezvoltarea parcului auto, tehnologii noi, IT,  traininguri pentru angajaţi şi mărirea sediilor şi a spaţiilor noaste de depozitare.

Am observat în cei 16 ani de experienţă că evoluţia vine la pachet cu inovaţia. Aşadar, în 2014 cuvintele de ordine pentru FAN Courier sunt îmbunătăţirea calităţii, continuarea investiţiilor, identificarea şi dezvoltarea de servicii noi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
adrian mihai,
fan courier,
agenda,
manager,
2014

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/cover-story/seful-fancourier-despre-strategia-de-business-in-2014-nu-ne-putem-permite-sa-stam-linistiti-si-sa-spunem-ca-nu-trebuie-sa-mai-facem-nimic-11895720
11895720
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.