Ce taxe percep Orange, Vodafone şi Telekom pentru apelurile clienţilor către operatorii din call-center

Autor: Razvan Muresan Postat la 04 decembrie 2014 35987 afişări

Ce taxe percep Orange, Vodafone şi Telekom pentru apelurile clienţilor către operatorii din call-center

Orange România percepe abonaţilor persoane fizice care doresc acces direct la operator, prin numărul 401, un tarif de 0,15 euro/minut, TVA inclus, oferind primele 40 de secunde gratuit celor care apelează. Abonaţii pot apela însă gratuit numărul 411 între orele 8 şi 21. Pentru clienţii care deţin cartele preplătite, serviciul 444 este gratuit între orele 8 şi 21 pentru primele două apeluri în 30 zile, iar începând cu al treilea apel tariful este de 0,65 euro/apel. În intervalul 21 şi 8 transferul la operator este taxat cu 0,65 euro/apel pentru toţi clienţii Orange România, potrivit informaţiilor disponibile pe siteul companiei

Clienţii Vodafone România pot apela gratuit la *222 departamentul de relaţii clienţi, însă plătesc 0,68 euro/apel, indiferent de durată, dacă solicită transfer direct la operator apelând numărul *555 disponibil non-stop, arată datele companiei.

Şi Telekom România percepe începând cu luna septembrie 2014 tarife pentru apelurile în call-center. Astfel, dacă în interval de 30 de zile un client a efectuat trei apeluri abuzive către Serviciul de Vânzări şi Relaţii cu Clienţii, acesta nu va mai avea acces gratuit la acest serviciu pentru o perioadă de 30 de zile. În acest interval, clientul poate apela numărul taxat 0903904903 cu 2 euro/apel, informează Telekom România pe pagina de internet: "Telekom România îşi rezervă dreptul de a limita accesul gratuit la acest serviciu pentru clienţii care îl folosesc în mod abuziv". Numărul 0903904903 cu tarif de 2 euro/apel este serviciul de suport premium pe care compania îl pune la dispoziţia clienţilor care doresc să apeleze cu prioritate serviciul de relatii cu clienţii. Clienţii au posibilitatea, în continuare, de a apela gratuit la 1234 serviciul de vânzari şi relaţii cu clienţi.

Orange, Vodafone şi Telekom sunt cele mai mari trei companii din telecom de pe piaţa locală, după numărul de clienţi ai serviciilor de telefonie mobilă. RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi internet fix, a început să îşi facă simţită prezenţa abia în acest an şi pe segmentul de telefonie mobilă, potrivit ZF.

Vă aştept opiniile mai jos, în secţiunea de comentarii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
orange,
telekom,
vodafone,
tarife,
call-center
/business-hi-tech/telecom/ce-taxe-percep-orange-vodafone-si-telekom-pentru-apelurile-clientilor-catre-operatorii-din-call-center-13700899
13700899
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.