Printesa si majordomul

Postat la 14 aprilie 2006 1 afişăre

In oglinda usor aburita de nevoia de senzational a cotidianului "Daily Mirror", volumul "A Royal Duty" (cu titlul in versiunea romaneasca "Viata secreta a printesei Diana") a fost calificat drept cartea secolului.

  • PRINTESA SI MAJORDOMUL

In oglinda usor aburita de nevoia de senzational a cotidianului "Daily Mirror", volumul "A Royal Duty" (cu titlul in versiunea romaneasca "Viata secreta a printesei Diana") a fost calificat drept cartea secolului. Cu majuscule si fara ezitari. Aceasta culegere de amintiri a fost scrisa de majordomul personal al printesei si a tinut saptamani la rand, in extrase, pagina intai a ziarelor de scandal din Marea Britanie, chiar inainte de lansarea oficiala pe piata, la sfarsitul anului trecut.

Realizand ca nu va face avere cu relatari anodine despre sfintenia defunctei, despre actele ei de caritate si despre devotiunea ei conjugala, Paul Burrell a inteles ca trebuie sa ofere destainuiri socante despre derapajale amoroase si ratacirile nu tocmai princiare. Ba mai mult, a promis ca detine materiale pentru inca alte cateva volume explozive. Pana una alta, singurul punct forte al cartii este constituit de o scrisoare-confesiune a Dianei, care marturiseste teama ei ca va fi asasinata. Ipoteza complotului din tunelul parizian Alma este, astfel, zgomotos relansata.  

Paul Burrell, Viata secreta a printesei Diana,  Editura Allfa, 2004, 432 pag. 

  • MANUALUL DE PUBLICITATE AUTOHTONA

Ultima aparitie de la editura comunicare.ro, "Introducere in publicitate" propune un manual de publicitate româneasca ce descrie acest domeniu atât ca industrie, cât si ca meserie. Dan Petre, specialist in stiintele comunicarii, si Mihaela Nicola, presedinte la Ogilvy Group, scriu despre reinventarea industriei publicitare si a comunicarii de marketing in România. Extrem de util este capitolul de delimitari conceptuale, care elimina din start confuziile, frecvente la noi, unde toata lumea se pricepe la fotbal si la reclame. Mai atrag atentia referirile succinte la publicitatea româneasca din perioada interbelica, precum si scurta trecere in revista a primelor agentii aparute la inceputul anilor ‘90, dupa o lunga perioada de restrictii comuniste. 

Introducere in publicitate, de Dan Petre si Mihaela Nicola, editura comunicare.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Printesa si majordomul
/arta-si-societate/printesa-si-majordomul-1005604
1005604
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.