Cu ceasul de gât

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 04 iulie 2022 24 afişări

Moda revine periodic, ceea ce se poate spune şi despre o tendinţă în domeniul bijuteriilor, în ultima vreme remarcându-se un interes crescut din partea producătorilor de bijuterii de lux sau chiar din partea cumpărătorilor la licitaţii pentru ceasurile-pandantiv, conform New York Times. Astfel, la o licitaţie de la Geneva de luna trecută, casa Sotheby’s a vândut un colier cu ceas semnat Cartier, suma plătită pentru colierul cu smaralde şi diamante fiind de peste 350.000 de franci elveţieni, mai mare decât estimările de dinaintea licitaţiei. Casa Dior a lansat două modele de ceasuri-pandantiv în cadrul colecţiei sale Gem Dior, iar Chanel a prezentat recent astfel de ceasuri din colecţia sa Mademoiselle Privé. Pandantivul Chanel se prezintă sub forma unei colivii cu două păsări în ea, ceasul fiind ascuns sub fundul acesteia.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
MODA,
dior,
licitatie,
chanel,
bijuterii,
ceasuri,
colectie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.