Mediamorfoza si presa viitorului

Postat la 12 aprilie 2006 2 afişări

Mediamorfoza, cuvant inventat in 1990 de Roger Fidler, desemneaza transformarea mijloacelor de comunicare, indeobste determinata de interactiunea complexa intre nevoile resimtite, presiunile politice si concurentiale si inovatiile sociale si tehnice.

  • MEDIAMORFOZA SI PRESA VIITORULUI

Mediamorfoza, cuvant inventat in 1990 de Roger Fidler, desemneaza transformarea mijloacelor de comunicare, indeobste determinata de interactiunea complexa intre nevoile resimtite, presiunile politice si concurentiale si inovatiile sociale si tehnice. Cartea sa ne poarta prin noile media ale acestui deceniu, ne schiteaza istoria lor si incearca sa le prefigureze evolutia. Fidler este un pionier al editarii electronice, a lucrat in presa scrisa peste 34 de ani ca  jurmalist si este inventatorul conceptului de ziar electronic pe tableta, caruia i-a si dezvoltat primul prototip, in 1991. Ocolind jargonul "hyper-cyber", autorul ne invita sa descoperim multiplele fatete ale realitatii virtuale, sa folosim agentii personali, posta video sau valuta electronica. 

Roger Fidler, Mediamorphosis, Sa intelegem noile media, Editura Design & Print, Cluj 2004 

  • MBA IN 10 ZILE

Chiar daca toata lumea a auzit de MBA (Master of Business Administration) ca despre un instrument magic, putini sunt cei care stiu cu adevarat ce poti invata in cadrul acestui performant sistem american de instruire cu o durata de doi ani. Oricine si-a dorit vreodata sa frecventeze una dintre marile scoli de MBA are acum o alternativa: cartea lui Steven Silbiger, care cuprinde toate elementele esentiale ale unui program MBA de top: de la marketing, contabilitate, finante si economie, la etica si strategia in afaceri. Despre acest volum, Arthur Klausner, director american de cercetari, spunea: "A urma cursurile unui MBA conventional este ca si cum ai incerca sa bei apa direct din furtunul pompierilor. «MBA in 10 zile» este ca si cum ai sorbi apa de la o tasnitoare de pe strada: fiecare bea cat de repede si cat de mult pofteste". 

Steven Silbiger, "MBA in 10 zile, Ce se invata in cele mai bune universitati americane", Casa de editura Andreco, Bucuresti, 2004

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Mediamorfoza si presa viitorului
/arta-si-societate/mediamorfoza-si-presa-viitorului-1005565
1005565
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.