Starbucks pe vinil
Lantul de cafenele Starbucks a lansat propria casa de discuri, Hear Music, prin intermediul careia va comercializa muzica in cafenelele sale si in magazinele specializate, anunta CNN.
Reprezentantii Starbucks Corp. au declarat ca au semnat un parteneriat cu Concord Music Group, companie cu care au mai colaborat anterior pentru albume ale muzicienilor Ray Charles si Sergio Mendes. Sediul Hear Music va fi la Los Angeles, iar functia de director executiv va fi ocupata de actualul presedinte al Starbucks Entertainment, Ken Lombard.
Grupul Concord va participa la promovarea, distributia si marketingul labelului Hear Music in afara magazinelor Starbucks. Hear Music a fost initial un lant de magazine specializat care permitea clientilor sa asculte CD-urile inainte de a le achizitiona. Starbucks a cumparat Hear Music in 1999 si a dezvoltat o divizie de muzica in jurul acestui brand. In plus, Starbucks a infiintat si un post de radio prin satelit, Hear Music.
Reprezentantii Starbucks Corp. au declarat ca au semnat un parteneriat cu Concord Music Group, companie cu care au mai colaborat anterior pentru albume ale muzicienilor Ray Charles si Sergio Mendes. Sediul Hear Music va fi la Los Angeles, iar functia de director executiv va fi ocupata de actualul presedinte al Starbucks Entertainment, Ken Lombard.
Grupul Concord va participa la promovarea, distributia si marketingul labelului Hear Music in afara magazinelor Starbucks. Hear Music a fost initial un lant de magazine specializat care permitea clientilor sa asculte CD-urile inainte de a le achizitiona. Starbucks a cumparat Hear Music in 1999 si a dezvoltat o divizie de muzica in jurul acestui brand. In plus, Starbucks a infiintat si un post de radio prin satelit, Hear Music.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
/arta-si-societate/lifestyle/starbucks-pe-vinil-4073659
4073659
comments powered by Disqus













