Metode inedite la care apelează retailerii pentru a-şi atrage clienţii

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 03 august 2016 251 afişări

Metode inedite la care apelează retailerii pentru a-şi atrage clienţii

Concurenţa din ce în ce mai mare îi face pe retailerii tradiţionali să caute soluţii de păstrare a clienţilor, iar o metodă la care recurg este de a crea o relaţie foarte apropiată cu aceştia, scrie LA Times. Apar astfel servicii de shopping mobil, cum este cel pus la dispoziţie de Saks Fifth Avenue.

Clienţii oferă detalii cu privire la măsuri, culori preferate sau ocazia la care vor să poarte hainele, iar magazinul selectează ţinute şi accesorii pe care le trimite la domiciliul sau hotelul acestora, alături de un specialist care să-i ajute la alegere. Se mai poartă şi trimisul unor colecţii întregi acasă la vreo clientă care să poată alege împreună cu prietenele.

Alţi retaileri, printre care Nordstrom, Bloomingdale’s sau Neiman Marcus, invită creatori de modă sau celebrităţi să vină în vizită la magazinele lor şi să interacţioneze cu clienţii, oferindu-le suficientă atenţie cât să-i facă să se simtă bine trataţi. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
retaileri,
atragere,
metode

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.