Clienţii devin creatori la casele de modă celebre

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 23 iulie 2016 42 afişări

Clienţii devin creatori la casele de modă celebre

Opţiunea de personalizare a produselor oferită de casele de modă clienţilor nu este ceva nou, dar evoluează şi ea odată cu întreaga industrie a modei. Ultima tendinţă în domeniu este de a lăsa clienţii să-şi pună amprenta creatoare asupra articolului vestimentar sau accesoriului cumpărat, scrie New York Times. Gucci a introdus la magazinul său principal din Milano un serviciu prin care gecile şi sacourile pot fi „înviorate“ cu o pată de culoare după gustul clientului, care poate alege dacă acestea să-i fie pictate manual sau să i se aplice broderii cu diverse modele.

Creatoarea Anya Hindmarch are de ceva vreme o gamă de abţibilduri speciale pentru genţile sale pe care clientele le pot aplica. Opening Ceremony are în magazinul său din cartierul londonez Soho o zonă amenajată special pentru clienţii care vor să-şi personalizeze cămăşi şi geci, urmând a introduce nu peste multă vreme şi posibilitatea pictatului şi brodatului manual al acestor articole.

Nici Jimmy Choo nu se lasă mai prejos, compania lansând o gamă de clipsuri de cristal, nasturi şi brăţări cu care se pot decora pantofii şi poşetele sale în funcţie de preferinţe. Toate casele de modă care au introdus aceste opţiuni îşi motivează decizia prin faptul că astfel le dau clienţilor sentimentul că au ceva deosebit, cum nu mai are nimeni şi îi conving să mai cumpere, iar pentru a-i proteja pe aceştia de efectele unei imaginaţii prea bogate în cazul personalizării le pun la dispoziţie consultanţi ori soluţii de a acoperi elementele adăugate articolelor achiziţionate, aşa cum procedează Jimmy Choo.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
moda,
case,
refuz,
introducere,
aplicare,
cumparare,
magazin

Citeşte pe comedymall.ro

/arta-si-societate/lifestyle/clientii-devin-creatori-la-casele-de-moda-celebre-15536325
15536325
comments powered by Disqus
ZF.ro
Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19 Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19
Descoperă România cum nu ai mai văzut-o. Destinaţii de vacanţă magice la doi paşi de unde locuiţi
Mediafax
Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză
Preşedintele Belarusului închide graniţele cu Occidentul şi pune armata în stare de alertă
MonitorulApararii
Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot
Trump se arată disponibil vânzării aeronavelor F-35 către EAU, în ciuda opunerii Israelului
MonitorulPartidelor
Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban
Tudose: Dezumanizarea liberală ţine de lipsa de omenie
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.