Centrul Vechi din Capitala, dincolo de baruri si terase

Postat la 15 martie 2010 175 afişări

Centrul Vechi al Capitalei inseamna mai mult decat terase in timpul verii si baruri pline in timpul iernii. Desi putini, antreprenorii din zona cauta metode sa isi tina afacerile la adapost de haosul lucrarilor.

Boierii de altadata s-ar rasuci probabil in mormant daca ar auzi ca din totalul de 44 de strazi din Centrul Vechi, pe vremuri mandria Micului Paris, numai 6 au fost reabilitate si nu complet. Cu toate ca investitorii din zona sunt uniti de problema aspectului general al zonei (care in continuare arata ca un teren de lupta), sunt unii care au descoperit metode sa mentina mersul afacerilor in ciuda gropilor si a lucrarilor neterminate.

Centrul Vechi a ramas paradisul mireselor, avand in vedere numarul mare de magazine "albe". Numai pe Lipscani sunt 15 magazine cu acest profil, iar perimetrul delimitat de Splaiul Independentei, Calea Victoriei, bulevardul Regina Elisabeta si I.C Bratianu gazduieste in total peste 20 de boutique-uri. Avand in vedere ca, dupa spusele comerciantilor din zona, se vand aproximativ 4.000 de rochii pe an, la un pret mediu de 1.500 de lei, rezulta o piata de peste 6 milioane de lei, care pare decisa sa nu lase jocurile primariei sa le afecteze vanzarile.

GALERIE FOTO: Centrul Vechi din Bucuresti

Salvarea a venit pentru multi de la mediul online, unde nu conteaza strada pe care te afli, ci produsele pe care le vinzi. "Activitatea nu este foarte influentata de lucrarile stradale, mai ales ca suntem chiar in capatul strazii Lipscani. Am lucrat la pagina de internet, unde miresele ne gasesc datorita designerilor pe care ii aducem", declara Bianca Dodeanu, director general al Sposa dell'Amore, un magazin de rochii de mireasa aflat in Galeriile Voaleta. Magazinul vinde, printre altele, produse ale designerilor Luis Santana sau Roberto Torretta, care costa peste media zonei (intre 650 si 2.600 de euro) si ocupa doua etaje in Galeriile Voaleta, un fel de mic mall pe cinci etaje pentru mirese. Dodeanu spune ca vanzarile au crescut cu 20% in 2009, cand peste 140 de mirese si-au achizitionat rochia de nunta de la Sposa dell'Amore.

Si proprietarii de la Christian Philippe au apelat la solutia internetului pentru a promova cele doua boutique-uri din Centrul Vechi. "Miresele ne gasesc pe internet, nu depindem foarte mult de traficul din zona", spune Geta Levescu, reprezentantul firmei Christian Philippe. Preturile rochiilor variaza intre 850 si 3.200 de lei.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lifestyle
/arta-si-societate/lifestyle/centrul-vechi-din-capitala-dincolo-de-baruri-si-terase-5740944
5740944
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.