Febra de la Frankfurt - GALERIE FOTO

Autor: Bogdan Alecu Postat la 12 septembrie 2013 731 afişări

Revoluţia automobilului reîncepe săptămâna aceasta la Frankfurt, odată cu cel mai mare eveniment al industriei din lume, locul unde constructorii de maşini vin din doi în doi ani să prezinte cele mai importante noutăţi şi să atragă atenţia asupra celei mai mari economii a europei.

Cea de a 65-a ediţie a Salonului Auto de la Frankfurt nu-şi mai propune doar să anunţe ieşirea din criză a industriei auto, aşa cum s-a întâmplat cu cea din 2011, ci doreşte să marcheze un nou standard în ceea ce priveşte opulenţa standurilor constructorilor germani, subliniind parcă supremaţia acestora în lumea automobilului.

Acum nu se mai discută doar despre mobilitatea viitorului, cu motoare electrice, ci de automobile conectate în reţea, la infrastructura viitorului. Acum automobilul poate fi accesat direct de pe telefonul mobil, iar acesta  poate oferi sugestii cu privire la transportul în comun.

Toate aceste sisteme sunt deja implementate pe BMW i3, automobilul care va revoluţiona modul cum privim maşinile electrice. Tot la Frankfurt vine şi Mercedes-Benz cu noile versiuni ale S-Klasse, una dintre cele mai luxoase automobile din lume, dar şi primul automobil de serie care se poate conduce singur până la o viteză de 60 km/h. În total, spaţiul expoziţional măsoară la această ediţie 230.000 mp, cu 5.000 mp mai puţin decât în 2011, semn că de această dată constructorii sunt mai prudenţi atunci când vine vorba de investiţii, mai ales pe o piaţă europeană care a atins minimul ultimilor 20 de ani.

În total, în cadrul salonului sunt prezente aproape 1.100 de companii din 35 de ţări. Având în vedere dimensiunile, doar pentru a-l traversa de la un capăt la celălalt ai nevoie de cel puţin 30 de minute utilizând culoarele speciale, iar vizitarea în amănunt a standurilor durează cel puţin o zi întreagă.

În ceea ce priveşte numărul de vizitatori, organizatorii se aşteaptă la minimum 800.000 de vizitatori din toate colţurile lumii. Aceştia vor plăti între 45 de euro, dacă vor să viziteze salonul în zilele dedicate companiilor, şi 135 euro, în cazul zilelor normale destinate publicului.

Acum salonul de la Frankfurt nu mai mizează doar pe europeni, ci şi pe chinezi sau americani. Peste 100 de participanţi sunt prezenţi în standuri din China sau SUA. În plus, din cele 159 de premiere mondiale, 70 sunt din partea constructorilor auto, iar 65 din partea producătorilor de componente. Din acest motiv, Frankfurt este singurul salon din lume din această categorie care pune accent nu doar pe maşini, ci şi pe furnizori.

În premieră, Dacia vine la Frankfurt cu noul Duster facelift, fiind pentru prima dată când francezii de la Renault prezintă o noutate în cadrul salonului german. Toate celelalte modele de Dacia au fost lansate fie la Geneva, fie la Paris.

Odată cu lansarea SUV-ului Duster în 2010, acesta a devenit modelul de creştere şi de cucerire a mărcii, care în 2011 a ajuns să deţină peste jumătate din producţia uzinei de la Mioveni, an în care şi cifra de afaceri a Automobile Dacia a ajuns la maximul istoric de 3,11 mld. euro, având în vedere că preţul mediu al unui Duster este de 15.000 de euro, dublu faţă de cel al unui Logan sau Sandero.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/analize/transporturi/febra-de-la-frankfurt-galerie-foto-11315832
11315832
comments powered by Disqus
Pentru reţeaua de sănătate Regina Maria au trecut 25 de ani. Cum vede viitorul în industria sănătăţii Fady Chreih, CEO-ul reţelei? Pentru reţeaua de sănătate Regina Maria au trecut 25 de ani. Cum vede viitorul în industria sănătăţii Fady Chreih, CEO-ul reţelei?

Ajunsă la pragul istoric de un sfert de secol de activitate pe piaţa locală de servicii medicale private, reţeaua de sănătate Regina Maria se pregăteşte să construiască următorii 25 de ani de performanţă pe pilonii ridicaţi prin investiţiile şi inovaţiile implementate până acum. Care au fost cele mai importante borne depăşite? Ce înseamnă performanţa în medicina privată? Cum va arăta piaţa locală de servicii medicale private peste 25 de ani? – sunt câteva dintre întrebările la care ne răspunde Fady Chreih, CEO al Regina Maria.

vezi continuarea
ZF.ro
Atenţie! O nouă taxă va fi redusă redusă drastic. Ce veţi plăti mai puţin Atenţie! O nouă taxă va fi redusă redusă drastic. Ce veţi plăti mai puţin
O experienţă străină în mijlocul Capitalei: Stilul de viaţă francez, în inima Bucureştiului.
Mediafax
Proteste în Europa după impunerea de restricţii pentru reducerea numărului de îmbolnăviri cu COVID-19 Proteste în Europa după impunerea de restricţii pentru reducerea numărului de îmbolnăviri cu COVID-19
Vaccinul anti-coronavirus, o provocare logistică pentru România. Alexandru Rafila: Dozele trebuie administrate în cel mult 17 zile, în centre speciale
MonitorulApararii
VIDEO Mitingul lui Trump întrerupt de un F-16 care a interceptat un avion civil VIDEO Mitingul lui Trump întrerupt de un F-16 care a interceptat un avion civil
NEVERENDING STORY
MonitorulPartidelor
Aleşii locali vor putea depune jurământul online Aleşii locali vor putea depune jurământul online
Cătălin Rădulescu: Ne place ideea de ecologism. Purtarea măştii nu trebuie să fie obligatorie
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Alba neagra. Cu TVA... COMENTARIU Valeriu Şuhan: Alba neagra. Cu TVA...
De ce trebuie să se ţină la termen alegerile parlamentare? Analiza lui Ion Cristoiu

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.