Duster, povestea marocana – test drive si GALERIE FOTO

Postat la 16 aprilie 2010 38 afişări

Maroc este cea de-a doua tara a Dacia. Ca si in Romania, aici Dacia este numarul 1: detine o uzina si este aproape omniprezenta pe sosele. Iar Duster a creat o isterie si aici.

Segmentul SUV - urilor detine acum 8% din vanzarile de masini din piata locala, dar acest lucru se va modifica odata ce va fi lansat Duster, acesta va creste in continuare, spunea aseara Fabrice Cambolive, directorul comercial Dacia, fericit ca in mai putin de zece ore, numarul de comenzi pentru Duster crescuse de la 600 la peste 800, in prima zi a campaniei pentru off-roaderul Dacia. Jacques Chauvet, presedintele Automobile Dacia se asteapta la cel putin 1.000 de noi comenzi in acest weekend, pe masura ce potentialii clienti vor lua contact cu masina.

In Franta, in primul weekend de "porti deschise" s-au incasat 4.000 de comenzi, iar ceva asemanator se asteapta din partea Germaniei. La fel ca si Sandero, Duster a dus la un nou boom al productiei de la Mioveni, cadenta crescand la 1.366 de masini pe zi, la un nou maxim istoric in conditiile in care piata europeana este afectata acum de lipsa unui program de casare.

Conceptul adoptat de Dacia s-a modificat in cazul lui Duster. Desi principiile de baza invocate de management au ramas aceleasi, legate de pret, spatiu si de cat este dispus clientul sa plateasca, conceptul Duster s-a schimbat. Oricat insistau oficialii Renault sa explice ca sisteme precum ESP - programul de control al stabilitatii, devenit standard pentru aproape toate masinile vandute in Vest - nu sunt atat de cerute de publicul tinta, acum Duster nu vine doar cu ESP, ci si cu alte sisteme de siguranta activa. Iar argumentul legat de pret este tot mai mult inlocuit acum de "raportul pret-spatiu". De aceea, si cifrele spun alta poveste - din cei 800 de clienti care si-au comandat un Duster, 90% au optat pentru versiunea de top, cu aer conditionat, 60% pentru diesel, 40% pentru ESP si pachetul optic si mai mult de 60% pentru versiunea cu tractiune integrala.

La sfarsitul prezentarii, unul dintre invitati intreba daca este totusi posibil ca Dacia sa scoata intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat un model premium, moment in care aproape toata lumea aproape a inceput sa rada. A urmat o explicatie politicoasa din partea celor de la Renault ca acest lucru nu este posibil. Pe de alta parte, 20% dintre clienti au optat pentru tapiteria din piele. Asadar, clientul de SUV Dacia, are aspiratii ceva mai inalte decat s-ar parea la prima vedere.

Maroc este ce-a de-a doua tara a Dacia. Ca si in Romania, aici Dacia este numarul 1: detine o uzina si este aproape omniprezenta pe sosele. Chiar si asa, mai exista o asemanare. Miercuri seara, atunci cand testam SUV-ul in Bucuresti, aproape toate masinile opreau langa Duster pentru a-l admira sau studia, indiferent daca era un Mercedes, BMW, sau un Logan. In Maroc, acelasi lucru aproape, numai ca aici interesul venea din partea conducatorilor de scutere sau mopede. In Maroc nu exista o criza a drumurilor sau a locurilor de parcare.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

/analize/transporturi/duster-povestea-marocana-test-drive-si-galerie-foto-5912921
5912921
comments powered by Disqus
Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu } Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu }

Într-un articol de copertă recent scriam despre viaţa angajaţilor în open space – observam cât de mici sunt spaţiile alocate angajaţilor în birourile din România, cât de greu este să ne adaptăm la obiceiurile colegilor şi cum, de multe ori, simţim nevoia să facem de acasă lucrurile importante pentru muncă. A trecut doar o lună de atunci, iar glumele „colegului de bancă'' au devenit amintiri, iar open space-ul pare să fi intrat la capitolul istorie. Ce înseamnă experimentul global al muncii de acasă şi care sunt posibilele urmări ale acestuia?

vezi continuarea
ZF.ro
Toate planurile au fost date peste cap. Criza care vine din China Toate planurile au fost date peste cap. Criza care vine din China
Situaţia ciudată: Cel mai nou pacient bolnav de COVID-19 dă peste cap tot ce ştiam. Cum s-a putut întâmpla asta
Mediafax
Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus
Top 10 ţări care îşi vor reveni cel mai rapid la finalul pandemiei de coronavirus, potrivit analiştilor
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel” Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
Demisie „fulger”. Un medic chirurg va conduce Ministerul Sănătăţii. Cine este Nelu Tătaru, propus să preia funcţia după plecarea lui Costache
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo... COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo...
Dr. Tudor Ciuhodaru atentioneaza ca virusul (Covid-19) rezista minim 30 de minute in aer dupa eliminarea sursei infectiei si peste cinci zile pe piele

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.