Profi declară război rivalilor de la Lidl. Ce mesaj afişează la intrarea în cel mai nou magazin

Autor: Razvan Muresan Postat la 15 august 2013 31146 afişări

Profi a deschis la sfârşitul lunii iulie un magazin la Topliţa, primul deţinut de retailer în oraş şi al doilea în judeţul Harghita. Pe faţada magazinului, un banner publicitar adresează un mesaj concurentului direct din oraş, Lidl.

"Vecine Lidl, bine te-am găsit", este mesajul cu care Profi vrea să fure din clientela magazinului Lidl. Strategii care ţintesc direct concurenţii nu au mai fost folosite până în prezent în România de alte reţele din comerţul modern. 

Deşi distanţa dintre magazine este de mai bine de un kilometru, cei de la Profi au montat afişe publicitare în apropierea pieţei agroalimentare din oraş, loc în care funcţionează supermarketul Lidl, pentru a-şi anunţa venirea la Topliţa.

Magazinul Profi de la Topliţa are o suprafaţă totală de 470 metri pătraţi şi a fost deschis în locul fostului magazin Romarta.

Profi are o reţea de peste 170 de magazine în 93 de localităţi şi peste 4.000 de angajaţi. Retailerul este deţinut de fondul de investiţii Enterprise Investors şi operează trei concepte de magazine: Profi, Profi Mall şi Profi City. Compania a încheiat anul trecut cu un profit net de 13,1 milioane lei (2,9 milioane euro) şi afaceri de 1,15 miliarde lei (260 milioane euro), în creştere de la 934 milioane lei în 2011, iar pentru acest an vizează un avans al rulajului de 20%.

Urmărește Business Magazin

/analize/comert/profi-declara-razboi-rivalilor-de-la-lidl-ce-mesaj-afiseaza-la-intrarea-in-cel-mai-nou-magazin-11254536
11254536
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.