YouTube introduce premiere, abonamente pentru canale şi magazine de produse personalizate

Postat la 26 iunie 2018 75 afişări

YouTube este un adevărat gigant al internetului, fiind sursa principală de video streaming a peste 1,9 miliarde de utilizatori cu conturi active în fiecare lună.

YouTube introduce premiere, abonamente pentru canale şi magazine de produse personalizate

Cu toate acestea, mulţi dintre creatorii de conţinut şi-au exprimat nemulţumirile în ultimii ani faţă de modul în care platforma funcţionează şi faţă de tratamentul pe care îl primesc din partea YouTube. Se pare însă că nemulţumirile au fost auzite, iar YouTube încearcă acum să creeze noi metode prin care aceştia să poată câştiga bani.

Noile metode de monetizare nu sunt nici tocmai noi pentru industria de creare de conţinut online şi nici originale, fiind mai degrabă împrumutate de la alte companii similare. De exemplu, canalele de YouTube cu peste 100.000 de abonaţi vor putea să pornească posibilitatea de abonare pe bani. Astfel, abonaţii pot plăti câte 5 dolari pe lună pentru a primi acces la conţinut exclusiv sub forma unor clipuri exclusive sau livestream-uri dedicate comunităţii, acces la emoji-uri personalizate în chat şi alte astfel de „avantaje”. Această funcţie există deja pe Twitch de multă vreme şi a devenit sursa principală de venit pentru mulţi streameri.

Citiţi mai multe pe Go4it

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.