Vodafone a lansat serviciul de recunoaştere automată a vorbirii pentru abonaţi: "Timpul de aşteptare se va reduce"

Autor: Razvan Muresan Postat la 28 august 2014 454 afişări

Vodafone România, numărul doi pe piaţa locală de telecomunicaţii, a introdus serviciul de recunoaştere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonaţii care apelează serviciul de relaţii cu clienţii.

Vodafone a lansat serviciul de recunoaştere automată a vorbirii pentru abonaţi: "Timpul de aşteptare se va reduce"

Cu noul serviciu de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), abonatii isi rostesc direct solicitarea, fara nevoia de a naviga intre diferite optiuni  

Potrivit oficialilor companiei, timpul petrecut pentru a gasi raspunsul solicitarilor se va reduce. Clientii isi pot exprima solicitarea succinct, iar sistemul recunoaste instant mesajul rostit de utilizator, analizeaza cererea si ofera un raspuns sau directioneaza apelul catre echipa potrivita pentru a oferi o rezolvare, se arată într-un comunicat al Vodafone.

Vodafone România a obţinut în primul trimestru al anului fiscal 2014-2015, perioada aprilie-iunie, venituri din servicii de 129 milioane lire sterline (158,7 milioane euro), în scădere cu 9,8%, în bază organică, faţă de aceeaşi perioadă anului trecut, ca urmare a reducerii tarifelor de terminare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vodafone,
abonati,
voce,
call center
/actualitate/vodafone-a-lansat-serviciul-de-recunoastere-automata-a-vorbirii-pentru-abonati-timpul-de-asteptare-se-va-reduce-13158786
13158786
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.