Vânzările Vans sunt din ce în ce mai mari: Compania a înregistrat venituri mai mari cu 35% în al doilea trimestru

Autor: Alex Ciutacu Postat la 24 iulie 2018 62 afişări

Vânzările Vans sunt din ce în ce mai mari: Compania a înregistrat venituri mai mari cu 35% în al doilea trimestru

Vans continuă să perpetueze cultura de skateboarding în industria de fashion, iar acest lucru se reflectă în vânzările companiei, care au crescut cu 35% în al doilea trimestru, potrivit anunţului făcut de compania-mamă, VF Corp, citat de CNN.

Vânzările Vans au crescut la retaileri precum Nordstrom, Dick s Sporting Goods şi Amazon. În acelaşi timp, şi vânzările direct la consumator în magazinele fizice şi prin canalele digitale proprii ale Vans au crescut.

Trimestrul puternic a alimentat predicţia străzii pentru creşterea înregistrată la nivelul vânzărilor până la sfârşitul anului, crescând-o la 15%. Anul trecut, vânzările Vans au crescut cu 19%.

VF Corp deţine mai multe branduri populare, printre care North Face, Timberland, Wrangler şi blugii Lee, însă Vans este „premiul special” din punct de vedere al activelor.

Brandul Vans a profitat de două trenduri care modelează segmentul atletic de modă, şi-anume stilul athleisure (n.red: casual proiectat atât pentru sport cât şi pentru ţinutele cotidiene) şi dorinţa oamenilor de a purta lucruri în stil retro.

„Oamenii poartă articole sportive în toate tipurile de ocazii – muncă, joacă şi şcoală – fără intenţia de a le folosi în scopuri sportive”, spune Matt Powell, analist în cadrul industriei de articole sportive pentru firma de cercetare de piaţă NDP Group. „Cu cât e mai casual cu atât e mai căutat”.

Deşi brandul este mult mai mic decât Nike şi Adidas, Vans vrea să devină „un furnizor activ de încălţăminte”, spune Steven Rendle, CEO-ul companiei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
vanzari,
companie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.