Vânzările Carrefour România au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro

Postat la 05 martie 2014 36 afişări

Vânzările grupului francez Carrefour în România, unde deţine o reţea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate, au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.

Vânzările Carrefour România au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro

 În 2008, ultimul an de boom al economiei româneşti, Carrefour România înregistra o creştere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, compania a avut doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creştere uşoară, până la 955 milioane euro în 2011 şi 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer.

Vânzările sunt raportate fără TVA.

În 2013, Carrefour a mizat pe extinderea reţelei de magazine de proximitate Express, deschizând 38 de unităţi noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market şi un magazin online.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/vanzarile-carrefour-romania-au-revenit-anul-trecut-la-nivelul-din-2008-de-1-miliard-de-euro-12203494
12203494
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Unul din doi angajaţi din România vrea să îşi schimbe locul de muncă. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.