Unu, doi, trei

Postat la 10 aprilie 2007 1 afişăre

Expertii disting trei elemente principale ale unui employer brand:

 

1. Personalitatea – cine esti ca angajator (cu ce te ocupi?, cine sunt clientii tai?, care sunt lucrurile importante pentru tine?, care sunt misiunea si valorile tale?, care sunt principiile tale de lucru?)

 

2. Promisiunea – care este propunerea unica, de natura sa te diferentieze de competitie, pe care o faci pentru potentialii angajati?

 

3. Mesajul – care este mesajul-cheie pe care vrei sa-l transmiti fiecarui grup-tinta (clienti, angajati, potentiali angajati, parteneri de afaceri)?

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Unu,
doi,
trei
/actualitate/unu-doi-trei-1008796
1008796
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.