Un nou concept de magazine în România: Carrefour va lansa Supeco, prezent doar în Spania

Postat la 01 aprilie 2014 106 afişări

Grupul Carrefour pregăteşte lansarea pe piaţă românească a conceptului de magazine Supeco, situat între discounter şi cash&carry şi care mai există doar în Spania, retailerul începând procesul de recrutare de manageri de magazine pentru Giurgiu, Râmnicu Vâlcea şi Târgovişte.

Un nou concept de magazine în România: Carrefour va lansa Supeco, prezent doar în Spania

 "Supeco este un nou format de magazin care îşi propune să ofere consumatorilor preţuri mici, cu focus pe categoria de produse proaspete şi de larg consum, având o suprafaţă de vânzare cuprinsă între 1.500 şi 2.000 metri pătraţi", se arată în anunţul de angajare.

Conceptul a fost lansat anul trecut în Spania, Carrefour operând patru astfel de magazine, care comercializează produse atât en gros, cât şi cu amănuntul.

Carrefour România deţine o reţea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri Market, 61 magazine de proximitate Express şi un magazin online.

Vânzările companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/un-nou-concept-de-magazine-in-romania-carrefour-va-lansa-supeco-prezent-doar-in-spania-12377613
12377613
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Ponderea contractelor de muncă plătite cu salariul minim a crescut de la 7,5% în 2011 la 31,5% în 2019. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.