Un business simplu, dar extrem de profitabil. Care este reţeta succesului pentru o afacere românească de 4,7 mil. de euro

Postat la 24 decembrie 2016 1200 afişări

Un business simplu, dar extrem de profitabil. Care este reţeta succesului pentru o afacere românească de 4,7 mil. de euro

Florăria Magnolia Cluj-Napoca a înregistrat în acest an o cifră de afaceri de 4,7 milioane de euro din comercializarea florilor şi plantelor, livrând un buchet oriunde în România în maximum 4 ore, iar şi în 24 de ore oriunde în lume, transmite corespondentul MEDIAFAX.
 

Gabriel Molnar a fondat în 1997 Florăria Magnolia, iniţial în Bistriţa Năsăud, apoi a mutat-o la Cluj-Napoca unde a reuşit să o dezvolte, devenind nucleul afacerii de familie pe care o gestionează împreună cu soţia sa, Ioana.

”În vara anului 1995, un prieten de-al meu cumpărase nişte flori din Târgu Mureş şi mergea la Bistriţa şi l-am întrebat de ce nu le cumpără din Bistriţa. Mi-a răspuns că acolo nu sunt flori aşa frumoase. Iar peste doi ani, când îmi doream un business al meu, am început să cumpăr flori dintr-un oraş şi să vând într-altul. Aşa am început, în Bistriţa, cu un sacou cumpărat din second hand, eram tânăr absolvent într-un domeniu tehnic, nu avea nimic de-a face cu florile. Am împrumutat bani, am împrumutat vaze ca să încep o afacere în acest domeniu. Toate afacerile merg bine dacă ştii să le faci bine, să le începi bine”, a povestit Molnar.

Afacerea s-a mutat în scurt timp la Cluj-Napoca, oraş mai mare, cu mai multe posibilităţi mizând pe faptul că florile sunt pe placul tuturor.

”Cui nu îi plac florile? Nu cred că este vreo persoană căreia să nu îi placă. Iniţial, mă gândeam pur şi simplu la un business, dar apoi am ajuns să le îndrăgesc. Nu mi-am închipuit că afacerea aceasta va lua o asemenea amploare. Am vrut altceva pe piaţa de flori din România şi ne bucurăm că am reuşit. Anul viitor sărbătorim două decenii pe această piaţă a florilor. Am început cu un magazin în Cluj-Napoca, iar acum avem 13 magazine în ţară şi trei depozite, precum şi 130 de angajaţi”, a spus Gabriel Molnar.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: România are din ce în ce mai multe businessuri. O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct ZF şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.