Traseu de antreprenor

Postat la 20 iunie 2019 245 afişări

Catalogul 100 tineri manageri de top a strâns în 13 ediţii 1.300 de poveşti ale celor mai importanţi oameni de afaceri sub 40 de ani. Mulţi dintre cei pe care i-am prezentat de-a lungul timpului apar zilnic pe primele pagini ale ziarelor de business. Chiar şi ale celor din străinătate, fiindcă nu sunt puţini cei care au făcut pasul peste graniţe, remarcându-se prin profesionalismul lor pe plan internaţional.

Traseu de antreprenor

Profilul lui Sorin Moldoveanu a apărut în catalog în 2016, când aventura sa antreprenorială de-abia începuse. El se află şi astăzi la conducerea Sir Ludovic, furnizor de costume high-end la comandă.

Care a fost, din punctul dvs. de vedere, cel mai important moment din anii ce au urmat apariţiei dvs. în catalog?

După apariţia în catalog, cred că cel mai important moment din businessul românesc a fost apariţia pe radarele de afaceri a primului unicorn românesc în persoana celor de la UiPath. Peste tot auzeam că se aşteaptă şi iar se aşteaptă ca România să aibă un unicorn şi iată cum, mai direct sau mai indirect, îl avem şi ne putem uita cu mândrie în sus. Bineînţeles că acum sunt în stadiul de finanţare şi evaluare, însă cifrele ne indică un succes enorm pentru imaginea noastră ca lideri de business români.

Ce efect a avut asupra carierei dvs. apariţia în catalogul 100 Tineri manageri de top?

Unul categoric pozitiv. Iniţial nu ştiam la ce să mă aştept. Nici nu m-am gândit vreodată că aş putea apărea în Business Magazin. Chiar au fost persoane care au „zvonit” că aş fi plătit ca să apar, însă a fost un editorial la al cărui conţinut nu am avut acces decât în momentul în care am cumpărat 10 reviste de la magazin pentru a le avea ca amintire. Ulterior apariţiei am constatat mai multă încredere din partea celor care ne alegeau serviciile de croitorie, iar în mediul de business am simţit cum unii manageri îmi ascultau părerile mai cu interes. Este adevărat, asta am simţit.

Cum aţi descrie evoluţia dvs. profesională după apariţia în catalogul 100 TINERI MANAGERI DE TOP

Ascendentă. Îmi amintesc şi acum una dintre zilele ce au urmat după apariţia unui articol din revista Business Magazin, ediţia februarie 2016, în care a apărut povestea mea, zi când stăteam cu o cafea în faţă şi mă gândeam care este următorul pas. Atunci am primit un telefon de la un om de afaceri din provincie care mi-a zis că are revista Business Magazin în faţă şi că de mult caută o persoană care să se ocupe de garderoba sa. Şi acum este prezent în portofoliul de clienţi, ba chiar suntem şi prieteni. A fost ceva neaşteptat, iar mai apoi am constatat că apariţia mea în acel articol m-a ajutat în stadiul incipient al afacerii şi în alte situaţii, din punctul de vedere al imaginii şi al încrederii.

Cum aţi caracteriza noua generaţie de tineri manageri?

Curioasă, ambiţioasă, curajoasă, energică, smart, „online” şi perseverentă. Merg la multe evenimente ce ţin de antreprenoriat şi pot spune că noua generaţie este surprinzător de bine ancorată în mediul de business. Au contat anii de după revoluţie, perioadă în care s-au format, pentru că au avut acces la multă informaţie, iar internetul a devenit ceva comun. Văd exemple de succes, dar şi mai important: înţeleg că eşecul nu înseamnă linia de final, ci mereu un nou început. Se organizează şi se încurajează reciproc, întreabă ce nu ştiu fără ruşine sau grija de „penibil”, caută mereu soluţii şi formule noi de a ataca pieţe de nişă şi sunt optimişti! Cred că, din generaţie în generaţie, tinerii manageri români devin tot mai calitativi.

În ediţia de anul acesta a catalogului 100 Tineri manageri de top, care va fi disponibilă începând cu 1 iulie, continuăm demersul de a-i aduce în prim-plan pe tinerii câştigători ai competiţiei bazate pe curaj, dedicare şi muncă susţinută.

Urmărește Business Magazin

ZF.ro
ULTIMĂ ORĂ: Lovitură puternică pentru economie. Proiectul PSD a devenit realitate. Decizie de ultim moment de la Iohannis ULTIMĂ ORĂ: Lovitură puternică pentru economie. Proiectul PSD a devenit realitate. Decizie de ultim moment de la Iohannis
BREAKING. eMAG are un plan MASIV pentru România. Anunţul care schimbă totul în mijlocul crizei
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Rodeanu: Cel mai mare angajator al oraşului este Primăria. Aşa ceva este inadmisibil Rodeanu: Cel mai mare angajator al oraşului este Primăria. Aşa ceva este inadmisibil
Iohannis, despre traseismul politic: Nu văd cu ochi buni aceste racolări
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Educaţia ca şotronul. Pe sărite... COMENTARIU Valeriu Şuhan Educaţia ca şotronul. Pe sărite...
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.